ولی حرفم چیه؟
حرفم اینه که اگه میبینی حسش نیست
حالشو نداری
خسته ای
یا اصن به هر دلیلی نمیخوای بخونی و...
با خودت نگو کلا حس نماز شب نیست!!
نماز شب الان برا تو یعنی همین که
پنج دقیقه از خوابت بزنی
و دو رکعت نماز بخونی به نیت نمازشب
مطمئن باش خدا ازت میپذیره
کلی هم بغلت میکنه:)
اینم بگم برا رفقای قدیمی
رفقا نزارید نورِ نماز شب از زندگیاتون بره!
شده دو رکعت بخونید، ولی ولش نکنید
بخونید , بلکه دو رکعت!!!