اینم بگم برا رفقای قدیمی
رفقا نزارید نورِ نماز شب از زندگیاتون بره!
شده دو رکعت بخونید، ولی ولش نکنید
بخونید , بلکه دو رکعت!!!
آیت الله قاضی به علامه طباطبایی گفتن
دنیا میخوای آخرت میخوای،
نماز شب بخون !!
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
آیت الله قاضی به علامه طباطبایی گفتن دنیا میخوای آخرت میخوای، نماز شب بخون !!
آیت الله قاضی کم کسی نیستنااا
باید بشناسیشون تا رو این حرفشون فکر کنی!
خودمونی بخوایم بگیم بزرگِ همه علما و بزرگان بودن!😅
بچه ها نماز شب هم مدادِ هم پاک کن :)
هم فرشته اینوریه شروع میکنه به نوشتن
هم فرشته چپیه شروع میکنه به پاک کردن ..
حیف نیست؟
ولش کنیم؟!!!
بابا برا ما بچه مذهبیا و بچه شیعه ها
نماز شب باید بشه از اوجب واجبات!
ولی این دو رکعتی که میخونی با حضور قلب باشه هاااا !!
با آرامشِ تمام!
دیگه کسی زورمون نکرده که نماز بخونیم
خودمون با خواست خودمون داریم میریم به آغوشش!
کسی نگفته اگه نخونی برات گناه مینویسن
کسی هم نگفته اگه نخونی میری جهنم
خودت با خواست خودت داری میخونی
فقط و فقط برا خدا
خالصِ خالص .. :)
پس آروم باش!
با آرامش و توجه بخون
نماز بچه شیعه باید جوری باشه که
بعد از نماز اثرِ اون نماز رو حس کنه
اون حسِ آرامش رو از نمازش بگیره؛)
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
پاشو پنج دقیقه وقت بزار دو رکعت نماز بخون و بخواب
حالا اگه حالشو داشتی
دو تا دو رکعت بخون.
اگه نداشتی ، همون یدونه دو رکعت رو بخون
دمتم گرم