eitaa logo
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
251 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
483 ویدیو
54 فایل
ما غباریم،غباری ز نجف. آب اگر ریخت فدای سرت ای‌یار بیا "دنیامون اباالفضلِ":) #ایهاالعزیز آقای اباعبدالله،ما دوست داریم♡ بخدا از نفهمی مونه که گناه میکنیم ‹ بچه ها رَد نخ کفن‌تون رو دارید؟ › می‌شنوم ... https://daigo.ir/secret/7707286770
مشاهده در ایتا
دانلود
منبر و سخنرانی بسه!
تو ام نگاه کردن و گوش کردن بسه اگه خیلی مرد میدونی بسم الله
پاشو پنج دقیقه وقت بزار دو رکعت نماز بخون و بخواب
ولی این دو رکعتی که میخونی با حضور قلب باشه هاااا !! با آرامشِ تمام! دیگه کسی زورمون نکرده که نماز بخونیم
خودمون با خواست خودمون داریم میریم به آغوشش! کسی نگفته اگه نخونی برات گناه مینویسن کسی هم نگفته اگه نخونی میری جهنم خودت با خواست خودت داری میخونی فقط و فقط برا خدا خالصِ خالص .. :) پس آروم باش! با آرامش و توجه بخون
نماز بچه شیعه باید جوری باشه که بعد از نماز اثرِ اون نماز رو حس کنه اون حسِ آرامش رو از نمازش بگیره؛)
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
پاشو پنج دقیقه وقت بزار دو رکعت نماز بخون و بخواب
حالا اگه حالشو داشتی دو تا دو رکعت بخون. اگه نداشتی ، همون یدونه دو رکعت رو بخون دمتم گرم
ما هم دعا کنیا.. همه رفیقاتُ دعا کن جوونا رو دعا کن ‌🌱
گوشیو بزار کنار دیگه الان یا باید داشته باشی نماز بخونی یا خواب باشی یا مناجات! ‼️حله؟ برو تو دلِ نَفسِ‌ت .. بزن تو دهنش و بهش بگو خوندم نمازمو :) اصرار هات هم خیلی تأثیرگذار بود😅
_ حالا حالا ها حس خوبا مونده.. 🌱 اصن صبر کن ، معتادِ نماز های نصفه شبی میشی (ان‌شاءالله) یه همچین خدایی داریما! دو رکعت میریم بهش یه سلام کنیم، دیگه نمیزاره از بغلش بیایم بیرون که ، میگه حالا که اومدی بمون همینجا 🥰 _ بعععله
متأسفانه ظرفیت گروه ها پر شده رفقا🥲 حتی بیشتر از حد معمول هم ثبت کردیم😄 من شرمندم واقعا ، خیلی امروز مجبور شدم این جمله ی ظرفیت پر شده رو بگم. معمولا خیلی دیر به دیر عضوگیری انجام میدیم و تعداد هم نمیبریم بالا برای اینکه کیفیتِ گروه ها نیاد پایین و قابل کنترل باشه ... ولی این سری تعداد خیلی بیشتر از تعداد مد نظر ما شد بازم ان‌شاءالله تو دوره ی بعدی سرگروه ها رو بیشتر میکنیم ، تعداد عضوگیری هم بیشتر.💫