تو این ایام
حتی اگه نمیتونید برید هیئت
آخر شب یه روضه بزارید
لامپای یه گوشه ی خونه یا اتاق رو
خاموش کنید
و با شنیدن روضه ی حضرت زهرا
اجازه بدید اشک هاتون گناهانتون رو بشوره ..
اجازه بدید اسمتون جزو کسایی
که برای حضرت مادر عزاداری و
گریه کردن ثبت بشه ..
همین اشک ها و همین عزاداری
هاست که اونور دستمونُ میگیره
این توفیق رو از خودتون نگیرین :)
نگین دیگه نتونستم برم هیئت
دیگه نتونستم برم روضه
دیگه رو مودش نیستم
حالا نمیشه ، و ... !
هر موقع دیدی داری مقاومت میکنی
دربرابر یه عمل خوب و حسابی
بدون اون حسی که داره میگه نه
نرو ، نخون، گوشنده، نکن و و و ...
همون نَفسِاماره ی وجودته!
همون نفسی که قرآن دربارش میگه
«إِنَّ النَّفْسَ لَأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ؛ نفس قطعاً به بدى امر مىكند»
نمیدونم چی شد که از بحث فاطمیه
یهو کشیده شدیم به نفس اماره.
ولی قطعا یه خیریَتی توش بوده و الان باید میخوندیش!
حواستون خیلی جمع باشه رفقا !
این مدت حواستون خیلی جمع باشه ..
رزق یکسالتون رو بگیرید :)
رزق یکسالی که در پیش رو دارید رو
بردارید و برید 🤍
مادر برا بچهش کم نمیزاره
میفهمی که چی میگم؟
زیاد بخواه ..
به کم قانع نشو.
هدایت شده از مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
Ťabdulrahman mosadťСура Ат-Тауба (аят 40) .mp3
زمان:
حجم:
1.4M
-آرامشمحض:)🤍🕊️
#عبدالرحمانمسعد
@moontaazer