eitaa logo
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
251 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
483 ویدیو
54 فایل
ما غباریم،غباری ز نجف. آب اگر ریخت فدای سرت ای‌یار بیا "دنیامون اباالفضلِ":) #ایهاالعزیز آقای اباعبدالله،ما دوست داریم♡ بخدا از نفهمی مونه که گناه میکنیم ‹ بچه ها رَد نخ کفن‌تون رو دارید؟ › می‌شنوم ... https://daigo.ir/secret/7707286770
مشاهده در ایتا
دانلود
تو این ایام حتی اگه نمیتونید برید هیئت آخر شب یه روضه بزارید لامپای یه گوشه ی خونه یا اتاق رو خاموش کنید و با شنیدن روضه ی حضرت زهرا اجازه بدید اشک هاتون گناهانتون رو بشوره ..
اجازه بدید اسمتون جزو کسایی که برای حضرت مادر عزاداری و گریه کردن ثبت بشه .. همین اشک ها و همین عزاداری هاست که اونور دستمونُ میگیره
این توفیق رو از خودتون نگیرین :) نگین دیگه نتونستم برم هیئت دیگه نتونستم برم روضه دیگه رو مودش نیستم حالا نمیشه ، و ... !
هر موقع دیدی داری مقاومت میکنی دربرابر یه عمل خوب و حسابی بدون اون حسی که داره میگه نه نرو ، نخون، گوش‌نده، نکن و و و ... همون نَفسِ‌اماره ی وجودته!
همون نفسی که قرآن دربارش میگه «إِنَّ النَّفْسَ لَأَمَّارَ‌ةٌ بِالسُّوءِ؛ نفس قطعاً به بدى امر مى‌كند»
✅ و مبارزه با نفس اماره جهادِ اکبرِ ... :)
نمی‌دونم چی شد که از بحث فاطمیه یهو کشیده شدیم به نفس اماره. ولی قطعا یه خیریَتی توش بوده و الان باید میخوندیش!
به قول رهبر عزیزمون ما رزقِ یکسالمون رو تو فاطمیه میگیریم:)
حواستون خیلی جمع باشه رفقا ! این مدت حواستون خیلی جمع باشه .. رزق یکسالتون رو بگیرید :) رزق یکسالی که در پیش رو دارید رو بردارید و برید 🤍 مادر برا بچه‌ش کم نمیزاره میفهمی که چی میگم؟ زیاد بخواه .. به کم قانع نشو.
نماز صبحت از دهن نیفته ؟