پارسال دو تا از رفقای منتظر
اومدن آدرس پرسیدن تشریف آوردن روضه
یادتونه .. ؟😄
چقدر ذوق کردم حقیقتا
به نیت رفقای منتظر
هم چایی ریختم
هم پذیرایی کردم از گریهکن های مادر
اجرتون با خودشون🥰
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
صدای شلوغی رو ببخشید😄
دارن میگن اون سبد رو بیار
نون ها رو بچینیم داخلش
اون خالیه😅