بر حسب یه عادت قدیمی
با یکی از رفقا قرار گذاشتیم
روز شهادت رو ، روزه میگیرم
از اونجایی که تحنا خوری تو ذاتم نیست
گفتم به شما هم بگم
با هم ثواب کنیم🫂
خلاصه که فردا رو جا نمونین
نگین نگفتی😁
امشب یه چیزی بخورین
که فردا رو ، با هم روزه بگیریم
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
قلبم تالاپ تولوپ تند میزنه ! بعد از یکسال دوباره شبِ اولِ نوکریِ ... بعد از حدود یک هفته دویدن ام
ولی به لطف حضرت زهرا
چقدر امشب خوب بود ...
غمِ امشب سنگینِ...
غم این روز ها خیلی سنگینِ
خیلی ..!
یکم که با ذهن ناقصمون
برخی از وقایع رو تجسم کنیم
تازه میفهمیم که چقدرررر قلب
آقاجان مون امام زمان تحت
فشارِ ! چه مصیبتی بهشون
وارد شده .. :)
تازه ما با این ذهن ناقصمون
فقط برخی از وقایع رو تصور کردیم!
آقا جانمون ناظر هستن..:)
همه چیو شاهد هستن!
این روزا غم رو قلبشون خیلی
سنگینی میکنه رفقا
صدقه برا سلامتی مهدیِزهرا (عج)
فراموشمون نشه ‼️
اندازه ی یه کوه خستم
و این خستگی رو دوست دارم..
عاشق این خستگیم
ای کاش همیشه تو همین کارا خسته شیم :)
ای کاش دلیل خستگیمون از فعالیتِ زیاد،
همیشه مرتبط بشه به اهل بیت و خدا!
آره رفیق
خدا داره میبینه که داری تلاش میکنی
برای مبارزه با نفست . . . !
مطمئن باش داره میبینه
تلاش هات رو میبینه*
خیالت راحت (؛
حالا بگیر بخواب
تنظیم و درست کن این خوابِ لعنتی تو
تنظیمش کن تا بتونیم با هم دیگه نیمه
شب پاشیم برا مناجات و نماز و دعا !
تنظیمش کن تا بتونی به موفقیت برسی
تنظیمش کن
بسه این زندگیِ اینجوری :) باشه ؟!
درضمن
اگه میدونی این بیدار بودنت
مسبب گناه کردنت میشه
دیگه واقعا هر جور هست بگیر بخواب!
اوکی ؟!
یادتم نره ، خدا داره میبینه!!