آره رفیق
خدا داره میبینه که داری تلاش میکنی
برای مبارزه با نفست . . . !
مطمئن باش داره میبینه
تلاش هات رو میبینه*
خیالت راحت (؛
حالا بگیر بخواب
تنظیم و درست کن این خوابِ لعنتی تو
تنظیمش کن تا بتونیم با هم دیگه نیمه
شب پاشیم برا مناجات و نماز و دعا !
تنظیمش کن تا بتونی به موفقیت برسی
تنظیمش کن
بسه این زندگیِ اینجوری :) باشه ؟!
درضمن
اگه میدونی این بیدار بودنت
مسبب گناه کردنت میشه
دیگه واقعا هر جور هست بگیر بخواب!
اوکی ؟!
یادتم نره ، خدا داره میبینه!!
یادت نره که فردا روز شهادتِ
و قرار بود یه سری قول و قرار هایی
بین خودت و حضرت زهرا ببندی!
خب...
همین :)
یکی منو از منبر بیاره پایین!
قرار بود یه جمله بگم و یاعلی رو بگم
ولی وقتی گرم حرف بشم دیگه دل به
دلتون میدم... 😄
حقیقتا برام عزیزین🌱
بدترین کاری که میتونی در حق خودت بکنی اینه که،
اون کسی نشی که میتونستی تو این زندگی بشی !
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
بدترین کاری که میتونی در حق خودت بکنی اینه که، اون کسی نشی که میتونستی تو این زندگی بشی !
فهمیدی؟
دوبار بخون!
بهش فکر کن.