داداش خیلی دلم میخواد بیام پیویت
بگم فازت چیه ؟!
ماذا فازا ؟!..
الان هی عکس از خودت میزاری تو چنلت
کی چی بشه ؟؛
که چارتا دختر بیشتر عاشق چشُ اَبروت بشن !؟
نه واقعا میخوام بدونم چرا...
بعد حالا عکس میزاری با این تیپ
به جهنم
دیگه فاز و ادعای مذهبی بودنت برا چیه :)
تو رو به جدتون نکنین همچین😅
22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این فرش روضه که روش نشستی
اینجا ؛ همینجایی که هستی ...
یه روزی آرزوت میشه :)
وقتی بری برا همیشه !
#فاطمیه
#نوکریافتخارماست
این فیلمو گرفتم مختص شماها
این جارویِ زیرِ پای عزادارای مادر
به نیت تک تک شما ها بود 🤍
یه بنده خدایی از اقوام دور اومده روضه
بعد ایشون شیرازیه
معمولا هر سال دهه فاطمیه که میشه
چند شب میاد اصفهان میمونه، میاد روضه
و برمیگرده دوباره.
یکم هم لهجه ش غلیظه😄
از عصر تا حالا
هر جمله ای که این بنده خدا به زبون میاره
بچه یه نگاه میکنه بهش و با تعجب میگه:
هان ؟! چی !!؟
هر جمله ای رو دو سه بار باید تکرار کنه😂
تا بچه بفهمه این چی داره میگه
شیرازیا خیلی بامزن:)
#ناشناس
_ دیگه از اون وویس های تو جلسه نمیفرستین؟ :)))
+ امشب اصن گوشیم پیشم نبود که بتونم وویس بگیرم براتون سر چایی و غذا و... بودم دسترسی نداشتم به موبایل :)
ولی دیشب براتون وویس گرفتم
یادم رفت بفرستمش
الان میفرستم براتون 🤍