#ناشناس
_ دیگه از اون وویس های تو جلسه نمیفرستین؟ :)))
+ امشب اصن گوشیم پیشم نبود که بتونم وویس بگیرم براتون سر چایی و غذا و... بودم دسترسی نداشتم به موبایل :)
ولی دیشب براتون وویس گرفتم
یادم رفت بفرستمش
الان میفرستم براتون 🤍
رسانه تخصصی نماوای عشق093880082894_6041787841686543776.mp3
زمان:
حجم:
10.8M
زهرایِ حیدر
حرف رفتن میزنی میلرزه
دستُ پای حیدر ...
مداحی_روضه
با هندزفری
«با حال مناسب»
#فاطمیه
آخر زمان که میشه
آدما به همدیگه میگن :
تو گناه نمیکنی چون عرضهشو نداری !
ولی اینو بدونید ..
اینکه ناتوان و بیعرضه باشی
خیلی بهتر از اینه که بری
اون کار رو انجام بدی !