از صبح تا حالا چیکار کردی که
باعث لبخند امام زمانت بشی!؟
بهش فکر کردی...؟
روزی که ۲۴ ساعته
و ما نتونیم تو این ۲۴ ساعت
یه لبخند رو لب آقامون بیاریم
چه فایده ای داره؟!
یه سلام
یه نماز دو رکعتی
یه زیارت عاشورا
یه امین الله
یه دعای فرج
یه کنترل چشم از نگاه به نامحرم
یه کنترل نفس از گناه نکردن..
و و و ....
یه چیزی انتخاب کن
به نیت خوشحال کردن امام زمانت
و انجامش بده!
مثلا امروز سعی کن عصبانی نشی
بگو خب، اینم باشه به نیت لبخندِ امام زمانم
ببین رفیق
ماه رجب ، فقط به این نیست که
من و تو بشینیم پشت سر هم و تند
تند اعمال رو انجام بدیم و دوباره بلند
شیم بریم سراغ کارای عادیِ روزمره مون
و روزامونو مثل قبل سپری کنیم!
ماه رجب
یعنی اینکه من نه تنها یه سری اعمال
معنوی ای انجام میدم
بلکه از لحاظ رفتاری و اخلاقی هم تغییر کنم !!!
این اعمال و دعا و... رو من باید بازدهی
داشته باشه و مفید باشه🤍
بعضیها میگویند آقا چه ذکری
را بخوانیم تا پیشرفت کنیم؟
بهترین ذکر برای پیشرفت
کردن، گناه نکردن است. !!
آیت الله سید علی قاضی
حسـرت و پشیمانـیِ کوتاهی
در انجام کار ها را به یاد آور
و با تصمـیـم جـدی و تدبـیـر
جبران کن...!
-امامهادیمیفرمود🤍🪴
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگه یه اتفاقی واسه ما افتاد
بدونید ما لیاقت شهادت و نداشتیم
ماه رجب بود،
در رحمت خدا خیلی باز بود:)))
-شهیدمصطفیصدرزاده
«إِنَّا مِنَ ٱلمُجرِمِينَ مُنتَقِمُونَ»
بى ترديد ما از مجرمان انتقام مى گيريم...
-سجده،۲۲