3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
راه بریم و غیبت کنیم❌
ج.ر بخوریم از خنده(کاملا بی دلیل)✅
قَلعِه مآهْ🌑
میخوام اینو بکشم یکم کیفیت عکس پایینه ولی خیلی وقته دنبال یه مدل خونه باب اسفنجی ام
اینو یادتونه کشیدمش همون رو ولی به نظرم خوب نشد
قَلعِه مآهْ🌑
اینو می خوام بکشم ولی حسش نیس شاید فردا چون امروز وقتمو برای اون قوطی ستاره گذاشتم
اینو هنوز نکشیدم🤭
ولی میخوام بکشم