یه حسی میگه باید باکت لیست تابستونم و بفرستم تو گروه😌
نظرتون....؟
خوب بعد چند دقیقه تصمیم گرفتم که این پیام و ویرایش کنم و بگم از فردا شروع میکنم این ایده رو ✨
خب میخوام از امشب یه ایده رو شروع کنم که چه حس خوب یا بدمو برای شما به اشتراک بزارم>>>
که این کار رو آبشار جاذبه و سرزمین خیالی انجام میدادن و به نظر منم جالب امد✨