قَلعِه مآهْ🌑
اینو می خوام بکشم ولی حسش نیس شاید فردا چون امروز وقتمو برای اون قوطی ستاره گذاشتم
حسشو نداشتم😂
فردا هم احتمالا نمیتونم
دیروز یادم رفت روزمرگیمو بزارم و اینکه خدافظی کنم(اینترنت بد بود)برای همین الان میزارم
⚝روز۲۰:۶تیر
⭒زود بیدار شدن
⭒کلی یوتویوب>>>
⭒شروع ترم جدید کلاس زبانم
⭒بچه های جدید🚮
⭒هات چاکلت
⭒آبشار جاذبه🛐