عربها یه جمله قشنگ دارن...
وقتی از همه جا ناامید میشن، میگن:
«ودّوه للعباس»
یعنی بسپارینش به عباس...
به همون علمداری که هنوز بعد از قرنها، پناه دلهای شکستهست...
@moriid313
شب عاشورا، شب انتخاب است...
مثل یاران حسین (ع) یا پای حق میمانی، یا جا میمانی...
@moriid313