2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای اینکه زندگی را بهتر بفهمیم
باید به سه مکان برویم:
1. بیمارستان
2. زندان
3. قبرستان
در بیمارستان میفهمید که
هیچ چیز زیباتر از تندرستی نیست.
در زندان میبینید که آزادی
گرانبهاترین دارایی شماست.
در قبرستان درمییابید که زندگی
هیچ ارزشی ندارد.
زمینی که امروز روی آن قدم میزنیم
فردا سقفمان خواهد بود.
پس بیایید برای همه چیز فروتن
و سپاسگزار باشیم.....🤲
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
شعری از زنده یاد مشفق کاشانی:
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻠﺒﻪ ﺩﻧﺠﯽﺳﺖ
ﮐﻪ ﺩﺭ ﻧﻘﺸﻪ ی ﺧﻮﺩﺩﻭ ﺳﻪ ﺗﺎ ﭘﻨﺠﺮﻩ
ﺭﻭ ﺑﻪ ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﺩﺍﺭﺩ....
ﮔﺎﻩ ﺑﺎ ﺧﻨﺪﻩ
ﻋﺠﯿﻦ ﺍﺳﺖ ﻭ ﮔﻬﯽ ﺑﺎ ﮔﺮﯾﻪ
ﮔﺎﻩ ﺧﺸﮏ ﺍﺳﺖ ﻭ ﮔﻬﯽ ﺷﺮشر ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺩﺍﺭﺩ
ﺯﻧﺪﮔﯽ
ﻣﺮﺩ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺑﺴﺘﺮ ﻣﺮﮒ
ﺑﻪ ﺷﻔﺎﺑﺨﺸﯽ ﯾﮏ ﻣﻌﺠﺰﻩ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﺩ
ﺯﻧﺪﮔﯽ
ﺣﺎﻟﺖ ﺑﺎﺭﺍﻧﯽ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﺗﻮ ﺍﺳﺖ
ﮐﻪ ﺩﺭ آﻥ ﻗﻮﺱ ﻭ ﻗﺰﺡ ﻫﺎﯼ ﻓﺮﺍﻭﺍﻥ ﺩﺍﺭد
ﺯﻧﺪﮔﯽ
آﻥ ﮔﻞ ﺳﺮﺧﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻣﯽ ﺑﻮﯾﯽ
ﯾﮏ ﺳﺮآﻏﺎﺯ ﻗﺸﻨﮕﯽ ﺍﺳﺖ
ﮐﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺩﺍﺭد.………. زندگی کن
ﺟﺎﻥِ ﻣﻦﺳﺨﺖ ﻧﮕﯿﺮ
ﺭﻭﻧﻖِ ﻋﻤﺮِ ﺟﻬﺎﻥ ﭼﻨﺪ ﺻﺒﺎﺣﯽ ﮔﺬﺭﺍﺳﺖ
ﻗﺼﻪ ی ﺑﻮﺩﻥ ﻣﺎ ....
ﺑﺮﮔﯽ ﺍﺯ ﺩﻓﺘﺮ ﺍﻓﺴﺎﻧﻪ ﺍﯼ ﺭﺍﺯ ﺑﻘﺎﺳﺖ
ﺩﻝ ﺍﮔﺮ ﻣﯽ ﺷﮑﻨﺪ ....
ﮔﻞ ﺍﮔﺮ ﻣﯽ ﻣﯿﺮﺩ ....ﻭ ﺍﮔﺮ ﺑﺎﻍ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ
ﺭﻧﮓ ﺧﺰﺍﻥ ﻣﻲ ﮔﻴﺮﺩ ....ﻫﻤﻪ ﻫﺸﺪﺍﺭ ﺑﻪ ﺗﻮﺳﺖ؛
ﺟﺎﻥ ﻣﻦ ﺳﺨﺖ ﻧﮕﯿﺮ
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻮﭺ ﻫﻤﯿﻦ ﭼﻠﭽﻠﻪ ﻫﺎﺳﺖ ...
ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ... ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﮐﻮﺗﺎﻫﯽ
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
پرسیدم بهار چیست؟
گفت: امیدواری دانه ای در دل خاک سرمازده ، شوق عشقی در جان خسته ی آدمیزادی....🌱🌸
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
10.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
"🎵آهنگ از 🎙 سامان جلیلی ♥️
✅دانلود آهنگ 🎻 بارون عشق
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
برای خودت زندگی کن
و برای دیگران زندگی باش.
دیدگانتان از همیشه شادتر
شهر قلبتان زنده و آبادتر.
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
دیگران را ببخش،🌸
حتی وقتی متاسف نیستند.
بگذار حق با آنان باشد،
اگر این چیزیست که به
آن نیازمندند …🌸🍃
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این آهنگ ارزش گوش دادن داره😊👌
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
🌹🍃
💥عجب متن قشنگی
✨گفتم خدایاچگونه آغازکنم؟؟؟
گفت به نام من
🌹گفتم خدایاچگونه آرام گیرم؟؟؟
گفت به یادمن
✨گفتم خدایاخیلی تنهایم؟؟؟
گفت تنهاترازمن؟
🌹گفتم خدایاهیچ کسی کنارم نمانده؟؟؟
✨گفت به جزمن
🌹گفتم خدایاازبعضی هادلگیرم
گفت حتی ازمن؟
✨گفتم خدایاقلبم خالیست
🌹گفت پرکن ازعشق من
گفتم دست نیازدارم
✨گفت بگیردست من
🌹گفتم بااین همه مشکل چه کنم؟؟؟
✨گفت توکل کن به من
🌹گفتم احساس میکنم خیلی ازت دورم
✨گفت نه،نزدیکترین به تو ،من
🌹گفتم برای ارزوهایم چه کنم؟؟؟
گفت تلاش و به امیدمن
✨گفتم خدایاچرا اینقدر میگويی من؟؟؟
🌹گفت چون من ازتوهستم وتوازمن..
خدایا تمام زندگیم رو خودت نقاشی کن
❤من به قلم رحمت توایمان دارم❤
*إِلَهِي وَ رَبِّي مَنْ لِي غَيْرُكَ...*
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آرامش چیست؟
نگاه به گذشته و شکر خدا
نگاه به آینده و اعتماد به خدا
نگاه به اطراف و جستجوی خدا
نگاه به درون و دیدن خدا
لحظایتان سرشار از آرامش🍃🍃🍃
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
شب فرصتی است تا به رؤیاهایتان فکر کنید !
شاید صبح فردا محال ترین آرزویتان
براورده شود ...!
🌛شب بخیر
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥