eitaa logo
مثبت باش معجزه میشه🙏
377.7هزار دنبال‌کننده
9.6هزار عکس
38.4هزار ویدیو
8 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم کانالی بامطالب مثبت، انگیزشی وشاد.. لطفا جهت حمایت ازکانال، مطالب و کلیپها رو با ایدی فوروارد کنید ارتباط با ما @yousefi1700 تعرفه تبلیغات👇 https://eitaa.com/joinchat/3573940230C939fbf15a7
مشاهده در ایتا
دانلود
نگران سن و سالت نباش تا زمانی که نفس میکشی دیر نیست و زشت نیست زشت اینه که عمرت رو زشت طی کنی ...🌼🌸🌼 ‌@Mosbatbash 💥 @Mosbatbash 💥
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حتی اگه ته چاه هم باشی باز هم یک تکه از آسمان برای توست چیزی به نام نشد برای خدا وجود نداره اگه خدا رو وکیل خودت بگیری او همه نیازهایت را برطرف میکند خدا همیشه با ماست ولی ما همیشه با او نیستیم آنگاه که ما هم با او باشیم تحولی عظیم در زندگی ما رخ خواهد داد و معجزه ها نمایان خواهد شد خدایا میدانم و مطمئن هستم که تمام درهای بسته زندگی ام را باز میکنی ‌@Mosbatbash 💥 @Mosbatbash 💥
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. نو بهار است در آن کوش که خوشدل باشی.. ‌@Mosbatbash 💥 @Mosbatbash 💥
سعے نڪن تو زندگی بهترین قطار رو سوار شی🌸🍃 سعے ڪن بهترین ایستگاه پیاده شی در دنیا فقط یڪ نفر وجود دارد ڪه باید از او بهتر باشید و آن ڪسے نیست جز گذشته خودتان...!🌸🍃 ‌@Mosbatbash 💥 @Mosbatbash 💥
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♥️🍃 حرف منفی نزن ...❌️ من کلام و ذهن مثبت دارم ... خدایا شکرت ✨️ @Mosbatbash 💥 @Mosbatbash 💥
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باید دلت خوش باشد، وگرنه بهار ، همان بهار هر سال است ...❤️🍃🍃 ‌@Mosbatbash 💥 @Mosbatbash 💥
کسی هرگز نمیداند 🌸 چه سازی میزند فردا چه میدانی تو از فردا چه میدانم من از فردا همین یک لحظه را دریاب که فردا قصه اش فرداست..🍃 @Mosbatbash 💥 @Mosbatbash 💥
🌸☘🌸☘ ای بشر... این جهان خواهی نخواهی بر همه خواهدگذشت ! فکر آن وادی بکن خوش خُلق و خوش گفتار باش!👌 @Mosbatbash 💥 @Mosbatbash 💥
من هیچ وقت تسلیم نشدم! خسته چرا.. اما تسلیم نه! یه شبایی تا صبح اشک ریختم، از درد چشمام رو نبستم ،هی خاطرات رو مرور کردم اما صبحش با لبخند بلند شدم و انگار نه انگار که اون آدم دیشبی خودم بودم. کم آوردم؛ولی جا نزدم! با همه‌‌ی دردها ادامه دادم،حتی وقتایی که می‌دونستم ممکنه تهش هیچی نباشه! ادامه دادم؛ تا سرم پیش خودم بالا باشه! ادامه دادم تا اگه نشد به خودم بگم: «فدای سرت، مهم اینه که تو تلاشت رو کردی..!» بخاطر همینم هیچوقت نه پشیمونم، نه افسوس میخورم و نه منتظر کسی هستم که بیاد و نجاتم بده! ناجی من همیشه خودم بودم و بس.. ‌@Mosbatbash 💥 @Mosbatbash 💥
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای بادِ بهاری برسان عطرِ خوش عشق بنویس به تقویم دل ما : دلتان خوش عصر زیبایت بخیر 😍🌼 ‌@Mosbatbash 💥 @Mosbatbash 💥
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از تک تک لحظه هایت لذت ببر رفیق😉♥️😊 @Mosbatbash 💥 @Mosbatbash 💥