3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باید دلت خوش باشد، وگرنه بهار ، همان بهار هر سال است ...❤️🍃🍃
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
کسی هرگز نمیداند 🌸
چه سازی میزند فردا
چه میدانی تو از فردا
چه میدانم من از فردا
همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه اش فرداست..🍃
#غصه_نخور
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
🌸☘🌸☘
ای بشر...
این جهان خواهی نخواهی
بر همه خواهدگذشت !
فکر آن وادی بکن
خوش خُلق و خوش گفتار باش!👌
#مولوی
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
من هیچ وقت تسلیم نشدم!
خسته چرا..
اما تسلیم نه!
یه شبایی تا صبح اشک ریختم، از درد چشمام رو نبستم ،هی خاطرات رو مرور کردم اما صبحش با لبخند بلند شدم و انگار نه انگار که اون آدم دیشبی خودم بودم.
کم آوردم؛ولی جا نزدم!
با همهی دردها ادامه دادم،حتی وقتایی که میدونستم ممکنه تهش هیچی نباشه!
ادامه دادم؛ تا سرم پیش خودم بالا باشه!
ادامه دادم تا اگه نشد به خودم بگم:
«فدای سرت، مهم اینه که تو تلاشت رو کردی..!»
بخاطر همینم هیچوقت نه پشیمونم، نه افسوس میخورم و نه منتظر کسی هستم که بیاد و نجاتم بده! ناجی من همیشه خودم بودم و بس..
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای بادِ بهاری برسان عطرِ خوش عشق
بنویس به تقویم دل ما : دلتان خوش
عصر زیبایت بخیر 😍🌼
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از تک تک لحظه هایت لذت ببر رفیق😉♥️😊
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
🍃🌼🍃
خوشبختى در آن است
كه لحظهها را دريابيم
مطابق خواستههاى خود
زندگى كنيم
و بگذاريم فرديت هر انسان
پيش از آن كه پژمرده شود
رشد كند و ببالد...
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
🌼🍃🌼
💠اولین تلفن بیسیم رو خدا اختراع کرد و اسمش را گذاشت #دعا!
🌷نه سیگنالش رو از دست میده
ونه نیازی به شارژ دوباره اش دارین
🌷هر جا هستین ازش خوب استفاده کنین همیشه آنتن میده👌
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
وقتی می خواهی، در خودت
تغییر ایجاد کنی، بهترین راه
اینست که، سعی کنی، بهترین
نسخه خودت باشی،
بجای اینکه یک کپی از بهترین،
نسخۀ فرد دیگری باشی.
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای بادِ بهاری برسان عطرِ خوش عشق
بنویس به تقویم دل ما : " دلتان خوش "❤
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
کاش وقتی بچه هامون بزرگ شدن بهشون بگیم: مهم نیست اگه 20 نشی، میتونی 16 بشی و به تلاشی که کردی افتخار کنی.
لازم نیست حتما بهترین باشی، مهم اینه که خوشبخت باشی، مهم اینه که از زندگیت لذت ببری.
خوشبختی جایی هست که توش مقایسه نباشه، بهترین ها همیشه خوشبخت نیستن.
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
♥️🍃
فرشتگان از خداوند پرسیدند:
خدایا تو که بشر را آنقدر دوست داری
چرا غم را آفریدی ؟
خداوند فرمود :
غم را به خاطر خودم آفریدم !
چون این مخلوق من تا غمگین نباشد
به یاد خالقش نمی افتد
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥