زندگی فاصله آمدن ورفتن ماست.
شاید آن خنده که امروز،
دریغش کردیم،
آخرین فرصت خندیدن ماست
هرکجاخندیدیم،
زندگی هم آنجاست،
زندگی شوق رسیدن بخداست،
خنده کن بی پروا،
خنده هایت زیباست.
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
♥️🍃
دنیای زیبای درونتان را
با فکر کردن
به اشتباهات دیگران
تباه نکنید.
لبخند بزنیدوببخشید😍
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
🔅🌸 مثبت انديشی يعنی:
💠 باور داشته باشيم برای هر مشکلی راهی هست.
💠 باور داشته باشيم اگر این بار به هدف نرسيديم، آخر دنيا نيست.
میتوانیم راه حل بهتری بیابیم
💠 باور داشته باشيم که امکان تغییر در شرایط را داریم یعنی حداقل امکانش وجود دارد
💠 در هر لحظه جوانب منفی و مثبت را ببینیم تا فرصتی که درون هر موقعیت دشوار نهفته است برای ما آشکار شود.
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
10.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
᭡◗بـهـار را بـاور کـن
᭡◗ودوبـاره آغـازکـن
᭡◗شـکـوفه خـواهـی زد
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
"خوشبخت ترین"
مخلوق خواهی بود
اگر روزت را
آنچنان زندگی کنی،
که گویی نه فردایی
وجود دارد برای دلهره،
و نه گذشته ای
برای حسرت...!!
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
برای ساختن یک دنیای خوب باید مصالحی خوب به کار
ببریم ، مانندعشق،مهربانی با مصالحی از قبیل : خشم،نفرت،
جاه طلبی و آزمندی چگونه می توانیم دنیایی خوب بسازیم ؟
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
⚪️✨در مصرف ...
🕊✨"سکوت" و "لبخند"
⚪️✨صرفه جویی نکنید!!🦋
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روزتون شاد شاد ❤️🌸
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
برکت ، تنهـا نـان
درونِ سفـره نیسـت…
بـرکت
گاهی آدمیست که با بـودنش
در سفـرهی قـلبت
زیبا میکند ادامهی زندگیات را.....❤️
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
🔸مدام افسرده ای؟
اگر همیشه غرق درگذشته ای
اعتماد به نفست پایینه؟
🔸اگه مدام نگرانی
افکار منفی رهات نمیکنه؟
🔹 مطالبی که ایشون میذاره حرف دل خیلی از ماهاست
🔴روزی 10 دقیقه وقت بذار
👇👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/3635347872Cdc076a9ac5
https://eitaa.com/joinchat/3635347872Cdc076a9ac5
بخند ، بلندتر از همیشه !
به خودت برس بیشتر از هر زمانی !
به آینده فکر کن ، رویایی تر از هر زمان دیگه ای !
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥