💫
نکاتی برای شاد بودن
شاد بودن آن قدر هم سخت نیست. فرهنگ باستانی ایرانیان بر اساس شاد بودن و شاد کردن پایه گذاری شده است تا انسان ها به توانند قدرتمندتر و تندرست تر زندگی کنند.
توصیه های زیر به شما کمک می کنند تا شادتر زندگی کنید:
💚 از چیزهای بسیار ساده هم می توان لذت برد و شاد شد. دیدن یک منظره زیبا، یک فیلم قشنگ یا یک دوست خوب هم می تواند انسان را شاد کند.
💚 بهترین حالت را در خودتان و در شرایط موجود اطراف تان پیدا کنید . هیچ کس همه چیز ندارد و هرکس اندوهی دارد که با شادی زندگی آمیخته است . هنر آن است که در شرایط سخت بخندیم.
💚 شما نمی توانید همه را از خود خرسند و خشنود کنید ، پس اجازه ندهید انتقادها شما را نگران کنند.
💚 اجازه ندهید دیگران معیارهایتان را تعیین کنند، خودتان باشید و به چیزی که نیستید، تظاهر نکنید.
💚 کارهای سودمندی که از انجام آنها لذت می برید بیشتر و بیشتر کنید.
💚 نفرت و حسادت را از خودتان دور کنید ، چرا که این دو ، دشمن روح شما هستند، روح شما را اندوهگین می کنند و هیچ اتفاق خوشی هم برایتان نمی افتد.
💚 علایق و دلبستگی های زیادی داشته باشید . اگر مسافرت دوست دارید و نمی توانید بروید ، سینما را امتحان کنید . کتاب های جدید بخوانید ، به پارک بروید یا ورزش و پیاده روی کنید.
💚 گذشته را در گذشته رها کنید ،و تنها از آن پند بگیرید و به خاطرداشته باشید در صورتی که مشکلی پیش آمد، همیشه به یافتن راه حل آن فکر کنیم نه به خود مشکل.
💚 خودتان را به کارهای گوناگون سرگرم و مشغول کنید. کسی که سرش گرم باشد فرصتی برای غصه خوردن ندارد!
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بزرگی را گفتند
راز همیشه شاد بودنت چیست؟
گفت:
دل بر آنچه نمی ماند نمی بندم
فردا یک راز است، نگرانش نیستم
دیروز یک خاطره بود حسرتش را نمیخورم
و امروز یک هدیه است قدرش را میدانم...
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
♥️🍃
هر چقدر وقت بزاری تا دیگران رو خراب
کنی، همون قدر وقت کم میاری که
خودت رو بسازی....👌
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
از صدای گذرِ آب چنان فهمیدم :
تندتر از آبِ روان ، عمرِ گران میگذرد !
زندگی رانفسی ، ارزش غم خوردن نيست !
آرزویم این است آنقدر سير بخندی ؛
كه ندانی غم چيست ...!
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
988K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
الهی تو این شبهای عزیز
برای همه حاجت روایی باشه❤️🤲
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🤍🧡🤍🧡
تو لایق بهترینایی دوست من ....
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
🍓🌿🍓
بزرگی میگفت:
خشم 3 حرف داره. عشق هم همینطور.
گریه 4 حرف داره. خنده هم همینطور.
دروغ 4 حرف داره. راست هم همینطور.
منفی 4 حرف داره. مثبت هم همینطور.
دشمنی 5 حرف داره. دوستی هم همینطور.
ناکامی 6 حرف داره. پیروزی هم همینطور.
زندگی دو طرفهست.
طرف درست رو انتخاب کن...
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
خدایا سبز کن 🌱
جوانه های آرزو هایمان را ....
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شب جمعه است ، هوایت نکنم میمیرم
یادی از صحن و سرایت نکنم ، میمیرم
#شب_جمعه شب زیارتی امام حسین علیه السلام 💚
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
یکی گفت: چه دنیای بدی
حتی شاخه های گل هم خار دارند .
دیگری گفت :چه دنیای خوبی
حتی شاخه های پرخار هم گل دارند.
عظمت در نگاه است
نه در چیزی که می نگریم!
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♥️🍃♥️
باید خوب و بد دنیا را پذیرفت
همیشه ببخشید
ولی فراموشی نکنید
از اشتباهاتتان درس بگیرید
اما هرگز افسوس نخورید
آدمها تغییر میکنند
مشکلات بوجود می آیدزندگی هم مـیگذرد.
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
همه چیز به خواست توست
تو هستی که باید مسیری را که
انتخاب کردی بپیمایی.
اگر میخوای به خواسته هایت برسی
باید تحمل همه چیز را داشته باشی.
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥