3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 تفاوت سنی زیادی که باعث اختلاف شده است...
❌تو دنیای هم نیستن....😢
🎙#دکتر_سعید_عزیزی
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاش عمر همه مادرا جاودان بود
بهترین عطر دنیا هم بزنی بوی عطر
خونه ای که مادر داخلشه رو نمیده...
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
محال است، بارانی از محبت
به کسی هدیه کنی و
دستهای خودت خیس نشود!
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
10M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌تجربه شکست فرزند😳
✅تربیت فرزندان برای تبدیل شدن به یک فرد مسئولیت پذیر
🎙#دکتر_سعید_عزیزی
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
"هنر بخشیدن را بیاموز...
نبخشیدن باعث کوچک شدن افق نگاهت
و پرشدن فضای #ذهنت از چیزهایی میشود که هیچ نیازی به آنها نداری.
تو می بخشی چون به اندازه کافی قوی هستی که درک کنی همه آدم ها ممکن است خطا کنند…
بخشیدن هدیه ای است که تو به خودت میدهی نه به آنها.
به خاطر بسپار که آدم های ضعیف هرگز نمی توانند ببخشند. بخشیدن خصلت آدم های قوی است.
بخشیدن یک اتفاق لحظه ای هم نیست.
فقط قدرتمندها توانایی بخشیدن و رها کردن دارند.
پس قوی بودن را انتخاب کن…🍃🍃🍃
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
هیچگاه
به کمتر از آنچه که سزاوارتان است
رضایت ندهید.
شما مسئول اصلی کیفیت زندگی تان هستید.
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️💚
شهامت میخواهد سرد باشی اما
گرم لبخند بزنی...
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو روزهایی که خدا
بدون حساب و کتاب میبخشه
کم نخوایم ازش...
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
🌼ﭼﻪ ﺯﯾﺒﺎﺳﺖ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﺜﺒﺖ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﯿﻢ.🌼
⛔️ﻧﮕﻮ : ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﮐﻪ ﻣﺰﺍﺣﻤﺘﺎﻥ ﺷﺪﻡ !
✅ﺑﮕﻮ : ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻭﻗﺘﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﻣﻦ ﮔﺬﺍﺷﺘﯿﺪ ﻣﺘﺸﮑﺮﻡ !
⛔️ﻧﮕﻮ : ﮔﺮﻓﺘﺎﺭﻡ !
✅ﺑﮕﻮ : ﺩﺭ ﻓﺮﺻﺘﻰ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﺷﻤﺎ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺑﻮﺩ !
⛔️ﻧﮕﻮ : ﺧﺪﺍ ﺑﺪ ﻧﺪﻩ !
✅ﺑﮕﻮ : ﺧﺪﺍ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺑﺪﻩ !
⛔️ﻧﮕﻮ : ﻗﺎﺑﻞ ﻧﺪﺍﺭﻩ !
✅ﺑﮕﻮ : ﻫﺪﯾﻪ ﺍﻯ ﺍﺳﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻤﺎ !
⛔️ﻧﮕﻮ : ﺷﮑﺴﺖ ﺧﻮﺭﺩﻡ !
✅ﺑﮕﻮ : ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻛﺮﺩﻡ !
⛔️ﻧﮕﻮ : ﺯﺷﺘﻪ !
✅ﺑﮕﻮ : ﻗﺸﻨﮓ ﻧﯿﺴﺖ !
⛔️ﻧﮕﻮ : ﺑﺪ ﻧﯿﺴﺘﻢ !
✅ﺑﮕﻮ : ﺧﻮﺑﻢ !
⛔️ﻧﮕﻮ : ﺧﺴﺘﻪ ﻧﺒﺎﺷﯽ !
✅ﺑﮕﻮ : خدا قوت !
⛔️ﻧﮕﻮ : ﻣﺘﻨﻔﺮﻡ !
✅ﺑﮕﻮ : ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻡ !
⛔️ﻧﮕﻮ : ﺩﺷﻮﺍﺭ ﺍﺳﺖ !
✅ﺑﮕﻮ : ﺁﺳﺎﻥ ﻧﯿﺴﺖ !
⛔️ﻧﮕﻮ : ﺟﺎﻧﻢ ﺑﻪ ﻟﺒﻢ ﺭﺳﯿﺪ !
✅ﺑﮕﻮ : ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﻧﺒﻮﺩ !
⛔️ﻧﮕﻮ : ﺑﻪ ﺗﻮ ﺭﺑﻄﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ !
✅ﺑﮕﻮ : ﺧﻮﺩﻡ ﺣﻠﺶ ﻣﯽﮐﻨﻢ !
♥️ﺧﻮﺏ ﺳﺨﻦ ﮔﻔﺘﻦ ﻗﻠﺐ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺗﺴﺨﯿﺮ ﻣﯽ ﮐند
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📝به من میگن علی کیه ...
🎙شعرخوانی مرحوم آقاسی در مدح حضرت علی علیه السلام
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
716.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🤍🤍🤍
خدا چقدر قشنگ گفته:
استرس نداشته باش و بهم توکل کن
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
🪴 هر روز
برای خودت،
برای دلت ،کاری بکن!
🪴این حوالی باید
به دنبال حال خوش دوید؛
🪴حال بد
هرکجا که باشی،
کمین می کند....
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥