3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🪐
✍چرا خوشبخت بودن مشکل است؟!
چون از رها کردن چیزهایی که
باعث غمگینی ما می شود، سرباز می زنیم !
چون کلید خوشبختی خودمان را، در جیب دیگران قرار داده ایم و باور نداریم که كليد خوشبختی ما در دستان خودماست!
کلید خوشبختی، درک این واقعیت است که آنچه برای شما رخ می دهد مهم نیست بلکه چگونگی پاسخ شما ست كه اهميت دارد.
در حقيقت خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد بلکه کسی است که با مشکلاتش، مشکلی ندارد...!
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
10M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💚
"ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻓﺮﺩﺍ ﻧﯿﺴﺖ!
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺍﺳﺖ…
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻗﺼﻪ ﻋﺸﻖ🤍 ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﻣﯿﺪ
ﺻﺤﻨﻪ ﻏم ها ﻧﯿﺴﺖ؛
ﺑﻪ ﭼﻪ ﻣﯽﺍﻧﺪﯾﺸﯽ؟
ﻧﮕﺮﺍﻧﯽ ﺑﯿﺠﺎﺳﺖ..
ﻋﺸﻖ 🤍ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻭ ﺗﻮ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻭ
ﺧﺪﺍ ﻫﻢ ﺍﯾﻨﺠﺎﺳﺖ…
ﭘﺎﯼ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﮔﺬﺍﺭ..
ﺭﺍه ها ﻣﻨﺘﻈﺮﻧﺪ…"
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
تنها چیزی که شخصیت هر
انسان را عوض میکند
سختی های زندگیست.
سعی کن در سختی ها
انسان بمانی.
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
آرزوهای قـشنگ بـر روی لبها
لبخند می نشاند،
لبخندهای پـر انـرژی،
دل ها را گـرم می ڪنند،
و دل های گـرم،
دنیـا را می سازند...
دنیایی قشنگ بسازیم،
با لبخند و مـهربانی😊🌸
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌸🌿🌸🌿🌸🌿🌸🌿🌸
بخند كه بهاری که در میزند…
با شكوفه لبخند تو زییاتر خواهد بود
آرزو دارم …
هر طپش قلبتان
آمیخته با آمین های خدا
برای آرزوهای قشنگتان باشد
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
💕﷽💕
درخت را از میوه اش می شناسند،
انسان را با کردارش.
کردار خوب هرگز هدر نمی رود
کسی که ادب می کارد
دوستی درو می کند،
و آن کس که مهربانی می کارد
عشق گردآوری می کند.
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
زندگی کوتاه تر از آن است؛
که به خصومت بگذرد و قلبها
ارزشمندتر از آن هستند که بشکنند
پس لبخند بزنید و زیبا زندگی کنید
چرا که فردا طلوع خواهد کرد
حتی اگر ما نباشیم!
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
19.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌷به ياد داشته باش
💫زندگی تفسیر سه کلمه است
🌷خندیدن، بخشیدن و فراموش کردن
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
660.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌟خدایـا
✨در این شبهـای
🌟زیباے ماه رمضان
✨تقدیر دوستانم را
🌟زیبا بنـویس
✨به امید لبخند روے لب
🌟شـادے توے دل
✨استجابت در دعـا
🌟آرامش در قلب
✨الهے آمیـن
🌟شبتون زیبا ودلتون سرشار از یادخدا
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
10.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ســ🥰✋ـــلام
صبح زیبـای بهاریتون بخیر🌸🍃
طلایی تـرین روزهـا
ارزانی نگـاه مهربان تون🌸🍃
و هزار گــل بهاری
پیشکش قلب با صفاتون🌸🍃
صبحتون بخیر و سلامتی🌸🍃
زندگیتون غرق در خوشبختی🌸🍃
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلیلِ حال خوب و شادی هم باشیم❤🌱
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
فردا دیره ...💙✨
امروزت رو همین امروز، زندگی کن
همین امروز لذتشو ببر،
و همین امروز برای آرزوهات تلاش کن
حسرت یعنی توی گذشته جا موندی،
و نگرانی یعنی اسیر آیندهای شدهای که
هنوز نرسیده و اتفاقاتی که هنوز نیفتاده !
اتفاقاتی که شاید هیچوقت نیفته،
آرامش و لبخند رو در آغوش بگیر
و امروز رو همون جوری که دوست داری
زندگی کن !
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥