eitaa logo
مثبت باش معجزه میشه🙏
377.9هزار دنبال‌کننده
9.6هزار عکس
38.3هزار ویدیو
8 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم کانالی بامطالب مثبت، انگیزشی وشاد.. لطفا جهت حمایت ازکانال، مطالب و کلیپها رو با ایدی فوروارد کنید ارتباط با ما @yousefi1700 تعرفه تبلیغات👇 https://eitaa.com/joinchat/3573940230C939fbf15a7
مشاهده در ایتا
دانلود
همه چیز به خواست توست تو هستی که باید مسیری را که انتخاب کردی بپیمایی. اگر میخوای به خواسته هایت برسی باید تحمل همه چیز را داشته باشی. @Mosbatbash 💥 @Mosbatbash 💥
215K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
الهی🙏 در این شب زیبـای بهاری زندگی دوستانم را سبـز تنور دلشان را گـرم فانوس دلشان را روشن لحظه هایشان را بدون غم و چرخ روزگـار را بـه کـامشان بچرخـان شبتون پر نـور و زیبـا شـب بر شما خـوش🌙✨ @Mosbatbash 💥 @Mosbatbash 💥
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✨🕊 شب قدر، شب احیای خویش، با دم مسیحایی دعاست؛ شبی است که باید قدر خویش را بشناسی، تقدیر خویش را رقم بزنی و خویشتنِ جدید را با قلم توبه و جوهر اشک ترسیم کنی. طاعات و عبادات قبول حق و التماس دعا 🙏🤲 @Mosbatbash 💥 @Mosbatbash 💥
چرا راه دور میروی! خوشبختی از گوشه لبانت آغاز می شود کافیست بخندی تا دنیا به رویت بخندد. @Mosbatbash 💥 @Mosbatbash 💥
853.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅🌱اما به قول آلبر کامو: تسلای این جهان این است که رنجِ مُدام و پیوسته وجود ندارد! غمی می‌رود و شادی‌ای باز زاده می‌شود. این‌ها همه در تعادل‌اند. این جهان، جهانِ جبران‌هاست...                                           @Mosbatbash 💥 @Mosbatbash 💥
9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چه هوایی … چه طلوعی! جانم … باید امروز حواسم باشد که اگر قاصدکی را دیدم آرزوهایم را بدهم تا برساند به خدا …! به خدایی که خودم می‌دانم! مهربان است وحکیم🕊 @Mosbatbash 💥 @Mosbatbash 💥
🌸حضرت علی (ع): همه نيكى‌ها در سه خصلت جمع شده است: 🌸نگريستن و سكوت و سخن گفتن، 🌸پس هر نگاهى كه همراه با عبرت گرفتن نباشد،اشتباه است 🌸و هر سكوتى كه همراه با انديشيدن نباشد، غفلت است 🌸و هر سخنى كه همراه با ذكر خدا نباشد،بيهوده و لغو است. 🌸خوشا به حال كسى كه نگاهش عبرت و سكوتش تفكر و كلامش ذكر باشد و بر گناهش گريه كند و مردم از شرّ او ايمن باشند @Mosbatbash 💥 @Mosbatbash 💥
@mer30tvضربت خودن حضرت علی (ع) تسلیت.....mp3
زمان: حجم: 4.6M
🌷صبح ۱۱ فروردین۱۴۰۳ 🌷بفرست برای بقیه تا انرژی بگیرن 🌷 مرسی @Mosbatbash 💥 @Mosbatbash 💥
15.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹❤️دوست خوبم این آرزوهای زیبا تقدیم تو امیدوارم دل همه مون شاد بشه و دل گرم به زندگی ...❤️🌹 @Mosbatbash 💥 @Mosbatbash 💥
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حال خوب را باید خودت بنوازی ! با تارهای شادی و نت‌های بی‌خیالی...! آنقدر بی‌وقفه خوش باش که روی تمام گرفتاری‌ها و نگرانی‌ها را کم کنی ! حال خوب را هنرمندانه بنواز .♥️🪴 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌@Mosbatbash 💥 @Mosbatbash 💥
🌷🌷🌷🌷🌷🌷 داستان کوتاه معلم گفت : دو مرد پیش من می آیند. یکی تمیز ودیگری کثیف من به آن ها پیشنهاد می کنم حمام کنند.شما فکر می کنید ، کدام یک این کار را انجام دهند ؟ هردو شاگرد یک زبان جواب دادند : خوب مسلما کثیفه ! معلم گفت : نه ، تمیزه . چون او به حمام کردن عادت کرده و کثیفه قدر آن را نمی داند.پس چه کسی حمام می کند ؟ حالا پسرها می گویند : تمیزه ! معلم جواب داد : نه ، کثیفه ، چون او به حمام احتیاج دارد. وباز پرسید : خوب ، پس کدامیک از مهمانان من حمام می کنند ؟ یک بار دیگر شاگردها گفتند : کثیفه ! معلم دوباره گفت : اما نه ، البته که هر دو ! تمیزه به حمام عادت دارد و کثیفه به حمام احتیاج دارد. خوب بالاخره کی حمام می گیرد ؟ بچه ها با سر درگمی جواب دادند : هر دو ! معلم بار دیگر توضیح می دهد : نه ، هیچ کدام ! چون کثیفه به حمام عادت ندارد و تمیزه هم نیازی به حمام کردن ندارد! شاگردان با اعتراض گفتند : بله درسته ، ولی ما چطور می توانیم تشخیص دهیم ؟هر بار شما یک چیزی را می گویید و هر دفعه هم درست است معلم در پاسخ گفت : خوب پس متوجه شدید ، این یعنی: منطق ! و از دیدگاه هر کس متفاوت است 💢پس لطفاً همدیگرو با منطق خودمون قضاوت نکنیم ‌@Mosbatbash 💥 @Mosbatbash 💥