215K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
الهی🙏
در این شب زیبـای بهاری
زندگی دوستانم را سبـز
تنور دلشان را گـرم
فانوس دلشان را روشن
لحظه هایشان را بدون غم
و چرخ روزگـار را
بـه کـامشان بچرخـان
شبتون پر نـور و زیبـا
شـب بر شما خـوش🌙✨
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✨🕊
شب قدر، شب احیای خویش،
با دم مسیحایی دعاست؛
شبی است که باید قدر خویش را بشناسی،
تقدیر خویش را رقم بزنی
و خویشتنِ جدید را با قلم توبه
و جوهر اشک ترسیم کنی.
طاعات و عبادات قبول حق و التماس دعا 🙏🤲
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
چرا راه دور میروی!
خوشبختی از گوشه لبانت آغاز می شود
کافیست بخندی
تا دنیا به رویت بخندد.
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
853.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅🌱اما به قول آلبر کامو:
تسلای این جهان این است که رنجِ مُدام و پیوسته وجود ندارد! غمی میرود و شادیای باز زاده میشود. اینها همه در تعادلاند. این جهان، جهانِ جبرانهاست...
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چه هوایی … چه طلوعی!
جانم …
باید امروز حواسم باشد
که اگر قاصدکی را دیدم
آرزوهایم را
بدهم تا برساند به خدا …!
به خدایی که خودم میدانم!
مهربان است وحکیم🕊
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
🌸حضرت علی (ع):
همه نيكىها در سه خصلت جمع شده است:
🌸نگريستن و سكوت و سخن گفتن،
🌸پس هر نگاهى كه همراه با عبرت گرفتن نباشد،اشتباه است
🌸و هر سكوتى كه همراه با انديشيدن نباشد، غفلت است
🌸و هر سخنى كه همراه با ذكر خدا نباشد،بيهوده و لغو است.
🌸خوشا به حال كسى كه نگاهش عبرت
و سكوتش تفكر
و كلامش ذكر باشد
و بر گناهش گريه كند
و مردم از شرّ او ايمن باشند
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
15.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹❤️دوست خوبم این آرزوهای زیبا تقدیم تو
امیدوارم دل همه مون شاد بشه و دل گرم به زندگی ...❤️🌹
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حال خوب را باید خودت بنوازی !
با تارهای شادی و نتهای بیخیالی...!
آنقدر بیوقفه خوش باش که روی تمام
گرفتاریها و نگرانیها را کم کنی !
حال خوب را هنرمندانه بنواز .♥️🪴
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
🌷🌷🌷🌷🌷🌷
داستان کوتاه
#منطق
معلم گفت : دو مرد پیش من می آیند. یکی تمیز ودیگری کثیف من به آن ها پیشنهاد می کنم حمام کنند.شما فکر می کنید ، کدام یک این کار را انجام دهند ؟
هردو شاگرد یک زبان جواب دادند : خوب مسلما کثیفه !
معلم گفت : نه ، تمیزه . چون او به حمام کردن عادت کرده و کثیفه قدر آن را نمی داند.پس چه کسی حمام می کند ؟
حالا پسرها می گویند : تمیزه !
معلم جواب داد : نه ، کثیفه ، چون او به حمام احتیاج دارد. وباز پرسید : خوب ، پس کدامیک از مهمانان من حمام می کنند ؟
یک بار دیگر شاگردها گفتند : کثیفه !
معلم دوباره گفت : اما نه ، البته که هر دو ! تمیزه به حمام عادت دارد و کثیفه به حمام احتیاج دارد. خوب بالاخره کی حمام می گیرد ؟
بچه ها با سر درگمی جواب دادند : هر دو !
معلم بار دیگر توضیح می دهد : نه ، هیچ کدام ! چون کثیفه به حمام عادت ندارد و تمیزه هم نیازی به حمام کردن ندارد!
شاگردان با اعتراض گفتند : بله درسته ، ولی ما چطور می توانیم تشخیص دهیم ؟هر بار شما یک چیزی را می گویید و هر دفعه هم درست است
معلم در پاسخ گفت : خوب پس متوجه شدید ، این یعنی: منطق ! و از دیدگاه هر کس متفاوت است
💢پس لطفاً همدیگرو با منطق خودمون قضاوت نکنیم
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌼
روزهای خوبتری می رسد،
ما خوب میشویم،
شکستگیهامان را ترمیم میکنیم، زخمهامان را ضماد میگذاریم،
روبهروی آینهی صیقلی روزگار میایستیم و بازهم لبخند میزنیم
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥