9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چه هوایی … چه طلوعی!
جانم …
باید امروز حواسم باشد
که اگر قاصدکی را دیدم
آرزوهایم را
بدهم تا برساند به خدا …!
به خدایی که خودم میدانم!
مهربان است وحکیم🕊
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
🌸حضرت علی (ع):
همه نيكىها در سه خصلت جمع شده است:
🌸نگريستن و سكوت و سخن گفتن،
🌸پس هر نگاهى كه همراه با عبرت گرفتن نباشد،اشتباه است
🌸و هر سكوتى كه همراه با انديشيدن نباشد، غفلت است
🌸و هر سخنى كه همراه با ذكر خدا نباشد،بيهوده و لغو است.
🌸خوشا به حال كسى كه نگاهش عبرت
و سكوتش تفكر
و كلامش ذكر باشد
و بر گناهش گريه كند
و مردم از شرّ او ايمن باشند
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
15.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹❤️دوست خوبم این آرزوهای زیبا تقدیم تو
امیدوارم دل همه مون شاد بشه و دل گرم به زندگی ...❤️🌹
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حال خوب را باید خودت بنوازی !
با تارهای شادی و نتهای بیخیالی...!
آنقدر بیوقفه خوش باش که روی تمام
گرفتاریها و نگرانیها را کم کنی !
حال خوب را هنرمندانه بنواز .♥️🪴
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
🌷🌷🌷🌷🌷🌷
داستان کوتاه
#منطق
معلم گفت : دو مرد پیش من می آیند. یکی تمیز ودیگری کثیف من به آن ها پیشنهاد می کنم حمام کنند.شما فکر می کنید ، کدام یک این کار را انجام دهند ؟
هردو شاگرد یک زبان جواب دادند : خوب مسلما کثیفه !
معلم گفت : نه ، تمیزه . چون او به حمام کردن عادت کرده و کثیفه قدر آن را نمی داند.پس چه کسی حمام می کند ؟
حالا پسرها می گویند : تمیزه !
معلم جواب داد : نه ، کثیفه ، چون او به حمام احتیاج دارد. وباز پرسید : خوب ، پس کدامیک از مهمانان من حمام می کنند ؟
یک بار دیگر شاگردها گفتند : کثیفه !
معلم دوباره گفت : اما نه ، البته که هر دو ! تمیزه به حمام عادت دارد و کثیفه به حمام احتیاج دارد. خوب بالاخره کی حمام می گیرد ؟
بچه ها با سر درگمی جواب دادند : هر دو !
معلم بار دیگر توضیح می دهد : نه ، هیچ کدام ! چون کثیفه به حمام عادت ندارد و تمیزه هم نیازی به حمام کردن ندارد!
شاگردان با اعتراض گفتند : بله درسته ، ولی ما چطور می توانیم تشخیص دهیم ؟هر بار شما یک چیزی را می گویید و هر دفعه هم درست است
معلم در پاسخ گفت : خوب پس متوجه شدید ، این یعنی: منطق ! و از دیدگاه هر کس متفاوت است
💢پس لطفاً همدیگرو با منطق خودمون قضاوت نکنیم
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌼
روزهای خوبتری می رسد،
ما خوب میشویم،
شکستگیهامان را ترمیم میکنیم، زخمهامان را ضماد میگذاریم،
روبهروی آینهی صیقلی روزگار میایستیم و بازهم لبخند میزنیم
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زندگی فقط رسیدن به اهداف نیست
زندگی مسیرِ آرامش است
هنر زندگی،
دوست داشتن مسیر زندگی است.
خوشبختی در مسیر است،
نه در مقصد!
زندگی را زندگی باید کرد.
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
دنیا دو روز است...
یک روز با تو و روز دیگر علیه تو
روزی که با توست مغرور مشو
و روزی که علیه توست ناامید مشو
زیرا هر دو پایان پذیرند
هیچ وقت به خودت مغرور نشو
برگ ها همیشه وقتی می ریزند
که فکر می کنند،طلا شده اند.
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
♥️🍃
قوی باش، و لبخند بزن...!
حتی اگه، زندگی یه وقتایی
آزارت میده...!
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
افکار منفی اینطوری زندگی ما رو
نابود میکنن...!!
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥