1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قدر پدر و مادرا مون تا وقتی کنارمون هستن بدونیم مهربون تو دنیا زیاد هست ولی مهربونی پدر و مادر یه چیز دیگه هست❤️🌷
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کوفه تاریک وبی روح وسرده،
مرتضی پرکشیده زدنیا....
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امان از دل زینب😢😢😢
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
⚜اين دوازده جمله را حتماً بخوانيد...
۱_یادت باشه تا خودت نخواي هيـچ کس نميتونه زندگيتو خراب کنه
۲_یادت باشه که آرامش رو بايد تو وجود خودت پيدا کني
۳_یادت باشه خدا هميشه مواظبته
۴_يادت باشه هميشه ته قلبت يه جايي براي بخشيدن آدما بگذاري ....
۵_منتظر هيچ دستي در هيچ جاي اين دنيا نباش ...اشکهايت را با دستهاي خودت پاک کن ؛ همه رهگذرند
۶_زبان استخواني ندارد اما آنقدر قوي هست که بتواند قلبي را بشکند
مراقب حرفهايمان باشيم .
۷_گاهي در حذف شدن کسي از زندگيتان حکمتي نهفته است .اينقدر اصرار به برگشتنش نکنيد
۸_آدما مثل عکس هستن، زيادي که بزرگشون کني کيفيتشون مياد پايين
۹_زندگي کوتاه نيست ، مشکل اينجاست که ما زندگي را ديرشروع ميکنيم
۱۰_دردهايت را دورت نچين که ديوارشوند ، زيرپايت بچين که پله شوند…
۱۱_هيچوقت نگران فردايت نباش ، خداي ديروز و امروزت ، فرداهم هست…
اگر باشي ...
۱۲_ما اولين دفعه است که تجربه بندگي داريم ولى اوقرنهاست که خداست …
#انگیزشـی
https://eitaa.com/joinchat/2967404754Cd55473eba5
748.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سبزه گره بزنید!
نه برای آرزوهای عجیب!
برای حالِ خوب هر روز!
برای آرامش هر شب!
برای خنده های مدام!
برای بودن کنار کسی که دوستش داری!♥️
برای رسیدن به آرزوهای کوچیک،سبزه گره بزن!
برات برآورده شدن آرزوهای کوچیک رو آرزو دارم!
سیزدهتون بِدَر 💚🌱
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
زندگی 🍃🌷
یک تداوم بی نهایت اکنون هاست...
ماموریت ما در زندگی
"بی مشکل زیستن " نیست
"با انگیزه زیستن " است...🍃🌷
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
علی جان حب تو راه نجاتم،
به نامت بگذرم من ازصراطم....
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینو چندبارگوش کن...
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من رمز خوشبختیِ واقعی را
چشیدهام ،
باید حال را دریابی،
نه اینکه همیشه افسوس گذشته را بخوری و فکر آینده باشی.
بایدقدر لحظاتی راکه دراختیار داری بدانی🍃🌼
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدا کجاست؟!؟
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥
🌼🌼🌼
گاهی وقتها تشکر کردن از خدا
فقـط گفتن کلمهی خدایا شکرت نیست
گاهی وقتها برای تشکر از خدا
باید کاری کرد،
دلی را شاد کرد،
گلی را هدیه داد،
دستی را گرفت،
و بخششی را تقدیم کرد !
@Mosbatbash 💥
@Mosbatbash 💥