یه جایی دیدم نوشته بود که آدم ها رو منتظر نذارید ، هیچکس بعد از یه انتظار طولانی اون آدم سابق که میشناختید نیست .
هدایت شده از پرایوتخانومکاکائو .
تو این سن باید تو بهترین روزای زندگیم باشم ، اما تو بدترینام .