eitaa logo
مطهره وافی‌یزدیツ📿⃟🌳
20.8هزار دنبال‌کننده
5هزار عکس
1.3هزار ویدیو
32 فایل
فرزند اول پرجمعیت ترین خانواده جوان ایرانی👀 متولد ۷۷ مامان پنج گوگولی😍 اینجا چی میگم؟👇 - خانواده،جمعیت - سیاست - کمی روزمرگی همراه با طنز کانال محصولات سالم سلمی💚 @mahsolsalmaa تبلیغات خیلی محدود و گزینشی💕 @tablighjahad
مشاهده در ایتا
دانلود
نگاهش به ماست👁 🌳________________________ 🔸@motaharevafi77
سوخت موشک ها🚀✌️
مهمان مردم مهمان نواز و خونگرم دلیجان بودیم 😍
عمو اومدن اینجا تبلیغ اومدیم یه سر بزنیم آلا گریه می کرد حسنا بغلش کرد تبلیغ فرزندآوری عموم برای صاحبخانه: ببینید بچه ها چند تا باشن گریه می کنن دیگه سمت مادر نمیان مادر کیوی شو میخوره😂 قانع کننده بود نه؟!😃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آخرین تلاش ها برای تبلیغ من باشم با همین حرکت عمو ضد فرزند آوری میشم 😂
دلیجان پنجاه هزار نفر جمعیت داره حدود سی هزار نفر از این جمعیت از اتباع هستند چون شهر صنعتی هست برای کار موقعیت های خیلی خوبی داره مردم اکثرا وضع مالی خوبی دارند حدود نود درصد زاد و ولد ها برای اتباع هست و دلیجانی ها ترجیح میدن یک یا نهایتا دو فرزند داشته باشند. @motaharevafi77
فقط اون قسمت پایین معرفی زوج مناسب با هر نوع عقیده😄 @motaharevafi77
51.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همسرم از سادگی ازدواج مون برای صاحبخانه میگن همون موقع عمو: حالا مهریه ی خانمت رو دادی؟😄 همسرم ایکاش همون موقع که سکه یک ملیون بود داده بودم🙈😄 الان سکه ۴۶ تومن❌
بنده خدا عمه ها😔😄 چرا نمیگن ارواح خالت🧐
مطهره وافی یزدی هستم☺️ فرزند اول خانواده پرجمعیت ایرانی🇮🇷🇮🇷 از سختیهای این مسیر و حرف‌های خاص جمعیتی براتون می‌گم، و سبک زندگی ایرانی اسلامی 🍃🍃 خیلی‌‌ها سعی کردن تا روشنگری‌های من رو بپوشونن مثل و 😄 کلی هم ترکش خوردیم از خودی‌ها و غیرخودی‌ها😉 اما این مسیر رو به حول قوه الهی محکم تر ادامه می‌دیم✌️✌️ اگه بیشتر از سه تا بچه نیارم میرم جهنم؟😱🔥🔥🔥 ✅اینجا جواب تمام سوالات پر تکرار👆شما رو می‌دم😊 پاسخ های چالشی ای که شاید تو کمتر کانال جمعیتی دیده باشید.(سوالات خاص دهه هفتادی تو حوزه جمعیت وفرهنگ ) برای آشنایی بیشتر فیلم سنجاق شده در کانال رو ببینید☝️☝️ بزنید رو لینک تا همراهم باشید 👇 https://eitaa.com/joinchat/3079864518Cd597088b47
خاطره ای از پزشک متدین ودلسوز دکتر عباسعلی امیدی برای اسلام و کمک به ولی فقیه لوله های خودرا بستم 💥 ☺️________________________ 🌼⃢ 🍃@motaharevafi77
مصاحبه استاد علیرضا آل داوود 🔴حجاب‌استایل‌ها علیه چادر محجبه‌ها 🔸انگار برنامه تغییر سبک زندگی زن ایرانی فقط برداشتن روسری از سر شل‌حجاب‌ها نیست، این بار قرار است چادر محجبه‌ها به عبا تبدیل شود! بازیگران اصلی این سناریو هم حجاب استایل‌ها و بلاگر‌های حجاب هستند؛ گروه‌هایی که چند سالی می‌شود تغییرات عمیقی در حوزه حجاب و کالای حجاب ایجاد کرده‌اند و با طرح شعار‌هایی همچون حجاب فشن یا استایل حرفه‌ای برای چادری‌ها، حجاب را آنچنان پر زرق و برق کرده‌اند که از فلسفه اصلی خودش فاصله‌ای معنادار گرفته‌است. 🔴ریشه‌ها و برنامه‌های حجاب استایل‌ها سید علیرضا آل‌داود، کارشناس فضای مجازی و جنگ نرم درباره فعالیت حجاب استایل‌ها به «جوان» می‌گوید: «فضای اینستاگرام نه‌تن‌ها برای کسانی که تغییر سبک زندگی دادند و اعتقادی به حجاب و عفاف و پوشش ندارند، تأثیر گذاشته است، بلکه در بین برخی از کسانی که اعتقادی به پوشش دارند نیز باعث تبرج شده و برخی افراد با پوشش چادر هم در اینستاگرام با آرایش‌های غلیظ تصاویرشان به اشتراک گذاشته می‌شود، به‌طوری که صحنه‌های بدی را این شبکه ضداجتماعی خلق کرده است و می‌تواند برای ما در بلندمدت آسیب‌زا باشد.» 🔻از نگاه وی متأسفانه امروزه در شبکه‌های اجتماعی شاهد شکل‌گیری پدیده‌ای تحت عنوان مدلینگ حجاب هستیم که از سوی بلاگر‌های حجاب تصاویر بسیار زننده‌ای منتشر می‌شود. 🔻این کارشناس درباره ریشه‌های حجاب استایل‌ها در کشور تأکید می‌کند: «حجاب استایل‌ها موضوعی است که سال‌ها قبل توسط رژیم صهیونیستی در اینستاگرام در کشورمان به راه افتاد و ما شاهد بودیم که در حال نفوذ شناختی نرم و ایجاد تغییر در سبک زندگی خانم‌های چادری و محجبه هستند. این نوع مدلینگ متأسفانه نوع جدیدی از خودنمایی را به بهانه گسترش حجاب در پیش گرفته و یک زنگ خطر بسیار جدی است که می‌تواند برای نقش زن در جامعه ما خطرناک باشد.» 🌐http://www.javann.ir/004x6U
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
«حکمرانی دینی و ارائۀ الگوی حکمرانی به سایر کشورها، از مهم‌ترین آرمان‌های ماست». رهبری در دیدار با دانشجویان فرمودند به این مسأله فکر کنید و بعد اقدام. فرمودند انتقاد به کم‌کاری‌های مسئولین لازم است اما بایستی به خودمان هم انتقاد کنیم. انتقاد به خیلی از فکرها که نکردیم، انتقاد به بسیاری از اقدام‌ها که نکردیم، انتقاد به آن نقش‌ها که نپذیرفتیم.
روشمند نبودن تبلیغات فرزند آوری در دهه ی اخیر به نظر می‌رسد اکنون بعد از گذشت یک دهه از فعالیت های تبلیغی جمعیتی می توانیم قضاوتی در مورد روش و شیوه های تبلیغاتی و میزان تاثیر آن داشته باشیم. آمار های هرساله نمودار های جمعیتی چنگی به دل نمی زند و مطلوب نیست جدای از عملکرد مسولین آیا ما فعالان فرهنگی توانسته ایم نقش مهم خود را به درستی انجام دهیم؟! پس از پافشاری خوارج بر شورش گری ،امام علی علیه السلام به قرارگاهشان رفت و خطاب به آن ها فرمود: آیا همه ی شما در جنگ صفین بودید؟ گفتند بعضی بودیم و برخی نبودیم فرمودند به دو گروه تقسیم شوید تا متناسب با هریک از شما سخن گویم. آیا ادبیات جمعیتی ما برای همه ی اقشار جامعه طراحی شده یا فقط برای قشر مذهبی حزب اللهی؟! آیا پزشک می تواند داروهای مختلف را از قبل در جعبه هایی بسته بندی کند و هر بیماری به او مراجعه کرد یک بسته به او بدهد یا باید تک تک بیماران را دقیق معاینه کند و پس از تشخیص بیماری داروی مناسب را تجویز کند؟ باید در زمینه تبلیغات فرهنگی هم حواسمان باشد که به همه ی خانواده ها نسخه واحد رائه نکنیم که متاسفانه این سالها تا بوده پیچیدن نسخه های واحد برای همه ما حتی به خودمان زحمت ندادیم که برای الگو کردن خانواده ها دقت های لازم را اتخاذ کنیم و برایمان شوی رسانه ای آن مهم بوده همه ی اینها این هشدار را به ما می دهد که اگر تغییری در سبک و روش تبلیغات فرزند آوری خود نداشته باشیم نمی توان خوشبین بود که اتفاق مطلوبی بیفتد ✍مطهره وافی یزدی @motaharevafi77
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▪️بسمه‌‌تعالی [بلاگرها از کدام خدا سخن می‌گویند؟] 🔻خدا در اندیشه‌ی فیلسوف "واجب‌الوجود" است، و در اندیشه‌ی فقیه "شارع مقدس"، و این خدا در اندیشه‌ی عارف با فرم "معشوق" تجلی می‌کند. 1 یک‌بار خدا مارا خلق نمود و این‌بار ماییم که بنابر آنچه زیسته‌ایم دست به‌خلق خدایی در ذهن‌مان می‌زنیم. پس موضع‌ای که ایستاده‌ایم و اندیشه‌ای که داریم در خلق خدای‌مان موثر است؛ و تمامی حرکات، سکنات، مشی و زیست فردی و اجتماعی‌مان حاصل فهمی است که از خدا و دین داریم. نه فیلسوف خیال می‌کند در اشتباه است و نه فقیه از بحث دُهنِ متنجِّس‌َش کوتاه می‌آید، عارف نیز آنچنان عتاب یار پریچهره را عاشقانه می‌کشد که گویا مدام لطف و کرشمه‌ی یار نصیبش شده و به‌ لقاءِ وی رسیده است. 🔻اما در این میان با عده‌ای سبک‌مغز مواجه‌ایم که خنده‌دارترین نوع دین‌داری را ذیل "خدایی خیالی" انتخاب کرده و خود و جامعه را به‌سمت "ابتذال" سوق می‌دهند. این جماعت همان بلاگرهای تازه به‌دوران رسیده‌اند که مغز دین را دچار قبض کرده و با بسط پوسته‌ی آن برای هریک از افعال خود توجیهی صدمن‌یه‌غاز می‌آورند. این جماعت به‌وقت صبح، اقصی‌ نقاط اندام‌شان را در چشم‌وچار مخاطب فرو می‌کنند و شب که می‌شود نسبت به نقد و تحلیل مخاطب واکنشی احساسی نشان داده و دست به‌دامان روایت‌هایی می‌شوند که قضاوت را منع کرده‌اند! این واکنش همان "دین‌داری سلیقه‌ای" است که روایاتی را سرلوحه‌ی زندگی‌شان قرار می‌دهند که با سلیقه‌شان هماهنگی بیشتری داشته باشد. اگر از حجاب و عدم تبذیر و تبرج برایشان روایت نقل کنید، می‌گویند [حضرت خدیجه'س' هم ثروتمند بود و حضرت فاطمه'س' نیز حجاب‌ش عبا.... !.] ننگ بر این استدلال و حرف‌های سبک که از باطن تهی و پر سروصدای این افراد می‌تراود. این جماعت زیارت هم بروند آن‌جا را با آتلیه اشتباه می‌گیرند و حتی شب قدر نیز توصیه به‌خوشتیپی! در مراسم می‌کنند! 🔻بلاگرها انسان‌های عجیبی هستند که کثرت مخاطب را دلیلی بر حقانیت خود دانسته و این توهم ‌طرفدار داشتن مقدمه‌ای می‌شود تا در مسائل دیگر نیز ابراز وجود کنند. این جماعت گاهی با مظلوم‌نمایی خود را عاشق امام‌حسین'ع' نشان می‌دهند، اما بخاطر امام حاضر نیستند حتی از غلظت آرایش‌شان که چشم نامحرم را کور می‌کند، بگذرند. پس این چه اعتقاد و محبتی است که بوی "سنخیت" نمی‌دهد؟ این "تناقض" را چگونه می‌توان توجیه کرد؟ و نقدِ این تناقض چرا باید قضاوت قلمداد شود؟ زندگی در مدار تناقض رفته‌رفته نفاق را نیز در هویت انسان آشکار می‌کند و از ما انسانی "متکبر" و "خودخواه" می‌سازد که حتی امام و دین‌ را نیز در راستای "عقده‌ها" و "خواسته‌هایمان" ذبح می‌کنیم. بلاگری که تنها گوشه‌ای از پازل شخصیتی امام را بنابر 'منفعت‌ش" می‌پذیرد و ابعاد دیگر را نادیده می‌گیرد، کاری جز ذبح شخصیت امام نمی‌کند، که امام حقیقتی است که باید آنرا به‌تمامیت درک کرده و افعال‌مان را در راستای راهبرد فعل او تنظیم بکنیم، وگرنه در مسیر باطلی هستیم، ولو تمامی روز هم از آنها صحبت کنیم. 🔻من معتقدم خدای بلاگرها همان بت‌های زمان جاهلیت‌اند، تنها با این تفاوت که این‌بار مصداق خارجی‌اش جسمیّتی به‌خود نپذیرفته است، و تنها در ذهن انسانها جای دارد. من از بلاگرها و خدای بلاگرها بی‌زارم. و توصیه می‌کنم آرزوهای خود را در زندگی پوچ آنها جست‌وجو نکنید که عزت و عنایت دست پروردگار عالمیان است. پ.ن1: یقینا خدا در واجب‌الوجودی و شارع مقدس بودن خلاصه نمی‌شود، هدف از این کلمات همخوانی با فلسفه و فقه و عرفان داشت. ✍امیرحسن‌اوصالی عضو پاراگراف بشوید. ⚘️👇 ▣⃢🪴📚 ‌‌‌┄┅─═◈═─┅┄⁣𑁍┄┅─═◈═─ https://eitaa.com/joinchat/2729640001Cb1d34d8ce8
از دوستانی که نظرش با من متفاوت بوده ☝️🙈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این صحبت‌ها رو از کسی میشنوید که برای سالها بیشترین تعداد فالوور در اینستارو داشت، یه زمانی تعداد فالووراش از رونالدو هم بیشتر بود: ✔️ نود درصد فضای مجازی فیکه‼️ @motaharevafi77
🍃لطیفه ‏وصیت کردم بعد مرگم با نصف داراییم بسته‌ی نامحدود بخرن و باهاش وای فای رایگان بدن به بچه‌های محل، رمزشم حمد و سوره باشه دیگه با نون و خرما کسی واسه‌ت فاتحه نمیفرسته 😂😂😂😂😂😂
عذرخواهی آقای صدیقی وآقای پناهیان، در دو مسئله و دو موقعیت کاملا متفاوت است. اما نشان دهنده ی سبک اخلاقی جبهه انقلاب در مقایسه با جریان غربگراست. @motaharevafi77
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
::::::::::