eitaa logo
موعود
1.9هزار دنبال‌کننده
4.7هزار عکس
1.1هزار ویدیو
275 فایل
🔸کانال رسمی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر «عج»🔸 🔹پایگاه اینترنتی موسسه موعود: 🔸fa.mouood.com 🔹فروشگاه اینترنتی: 🔸shop.mouood.com 🔹 ارتباط با موعود: 🔸Eitaa.com/mouood_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
مسکن به قدر نیاز ، نه طاغوتی روزی پیامبر اسلام از گذر راهی عبور می کرد، چشمش به قبه و بارگاهی افتاد ، که در کنار جاده بود از همراهان پرسید این چیست؟ عرض کردند: ساختمانی است که به یکی از انصار تعلق دارد پس از اندکی تامل صاحب ان ساختمان بسر رسید، سلام کرد پیامبر جواب سلام او را نداد رو از او گرداند و چند بار تکرار شد انصاری خشم را در چهره حضرت دید، علت را از یاران پیامبر پرسید آنها گفتند: پیامبر آن ساختمان مجلل تو را که دید سوال کردند آن مال کیست ؟ گفتیم مال فلانکس از این رو خشمگین شد. مرد انصاری علت ناراحتی پیامبر را دریافت فورا و ان بارگاه را ویران نمود روز دیگری که پیامبر از آنجا عبور کرد پرسیدند آن ساختمان چه شد همراهان جریان را گفتند. و پیامبر فرمود هر بنایی در روز قیامت مایه بازخواست صاحب او است مگر آن مقداری که به آن نیازمند است. مجمع البیان جلد ۷ صفحه ۱۹۸ @mouood_org
هر کس تقوای الهی پیشه کند، خداوند راه نجاتی برای او فراهم می کند
💠 فتح آندلس (2 از 2) 🔹ارتش دوازده هزار نفری طارق، ارتش دویست هزار نفری «رودریک» پادشاه اسپانیا را در هم شکست و اسپانیا را مرحله به مرحله به تصرّف درآورد. بعدها با روی کار آمدن بنیعبّاس و انقراض بنیامیّه، از آنجا که دست سلسلة جدید به این سوی اروپا نرسید، بنیامیّه همچنان حکومت میکردند.حکومتی نزدیک به هفتصد سال. 🔹نام «جبل الطارق»، نامی است که خود اروپاییان به افتخار حادثة حماسه‌انگیز به محل پیاده شدن فوج طارق داده‌اند. به هر حال، وقتی موسى‌بن نصير فرماندة طارق، از پیشروی سپاه او مطلع میگردد، تصمیم میگیرد که خود نیز در این افتخار سهیم باشد. لذا به سپاه دستور ایست میدهد تا او به آنها برسد. بعد عبدالملک مروان خليفه نیز چنین درخواستی مینماید و لذا پیشرفت اوّلیه کند میشود و به صورت فرسایشی در می‌آید. 🔹مسلمانان در آن مناطق خلافتی تشکیل میدهند و در این میان به فرانسه نیز حمله میکنند و بخشی از فرانسه را به دست میآورند. پادشاه فرانسه، شارل مارتل از پیشرفت بیشتر این سپاهیان جلوگیری میکند؛ البتّه با تأکید و تشویق هارون‌الرشید خليفه بنی عبّاس! 📋فصل اول/ / بخش دوم 📖عوامل حرکت و جنبش اروپای قرون وسطی/ حکومت اسلامی اندلس (2 از 4) ⬅️ منجی اروپا! 📚 (شماره ۱) || 📙 || 🔖 📲 @mouood.org 📲 @mouood_asaar 🌐 mouood.org 🌐 yaranshop.ir
📢 | 💠 موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) برگزار می‌کند: 🔸یکصد و سی‌ و یکمین نشست از سلسله نشست‌های فرهنگ مهدوی 📋 جوانان عصر ظهور و زیستن منتظرانه با حضور اساتید حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان استاد اسماعیل شفیعی سروستانی پنجشنبه، ۳۰ خرداد ماه، ۱۳۹۸ ⏰ ساعت ۱۶ 📌تهران ، خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی ، سالن سوره 💌 منتظر حضور پر شور شما همراهان مهدوی هستیم. (شرکت در سلسله نشست‌های مهدوی برای عموم آزاد است.) @mouood_org
📢 #اطلاعیه | #نشست_مهدوی 💠 موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) برگزار می‌کند: 🔸یکصد و سی‌ و یکمین نشست از سلسله نشست‌های فرهنگ مهدوی 📋 جوانان عصر ظهور و زیستن منتظرانه با حضور اساتید حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان استاد اسماعیل شفیعی سروستانی پنجشنبه، ۳۰ خرداد ماه، ۱۳۹۸ ⏰ ساعت ۱۶ 📌تهران ، خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی ، سالن سوره 💌 منتظر حضور پر شور شما همراهان مهدوی هستیم. (شرکت در سلسله نشست‌های مهدوی برای عموم آزاد است.) @mouood_org
گزارش تصویری یکصدو سی و یکمین نشست از سلسله نشست های فرهنگ مهدوی دیروز - پنجشنبه 30 خرداد ماه 1398 ساعت 16 تهران خیابان سمیه , حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی
حوزه هنری - تالار سوره محل برگزاری سلسله نشست های ماهانه موعود
عرضه آثار و محصولات فرهنگی با تخفیف بسیار ویژه در حاشیه برگزاری نشست
ثبت نام از حضار به عنوان مهدی یاور و شرکت در قرعه کشی هدیه مشهد مقدس به حضار در جلسه نشست
برقراری مهد کودک برای کودکان در حاشیه نشست
حضور حضار و علاقمندان در جلسه نشست
قرائت سرود جمهوری اسلامی در آغاز جلسه
شروع جلسه با گویندگی سجاد بیگدلو
متن حضور در جلسه
شعرخوانی استاد اسماعیلی مسئول صفحه شعر و ادب ماهنامه موعود عصر
حضور حضار در طبقه دوم سالن سوره (محل برگزاری نشست )
آغاز 25 مین سالگرد شروع فعالیت موسسه فرهنگی موعود عصر عج
حضور استاد پناهیان و استاد شفیعی سروستانی در سالن جلسه
دعوت از استاد علیرضا پناهیان برای حضور در جایگاه سخنرانی
بیانات استاد علیرضا پناهیان
بیانات استاد علیرضا پناهیان
بیانات استاد علیرضا پناهیان با موضوع جوانان و زندگی منتظرانه