eitaa logo
سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه
269 دنبال‌کننده
8هزار عکس
445 ویدیو
8 فایل
روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از کرمانشاهیان۱۴۰۴
13.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ کلیپ حماسی میهن ، خواننده فریدون معتمدیان از پیشکسوتان رسانه استان کرمانشاه ، آهنگساز: سامان قدمی شاعر: ناصر گلستان فر ، 🔴 تصویر ، تدوین و کارگردانی : سید سعید قاسمی ◀️ پخش : از تلویزیون اینترنتی فر تی وی و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی ✅ فر تی وی را در آدرس ذیل ببنید https://www.aparat.com/farnewstv/live
♨️وزیر ارتباطات: از ساعت ۲٠ تمام کشور به اینترنت بین الملل متصل خواهد شد و حملات سایبری دفع شده است ┄┅═✧☫ایرانِ‌بیدار☫✧═┅┄ 「➜• @irane_bidar
📌برگزاری جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه 🔰به گزارش روابط‌عمومی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان و با توجه به وضعیت جنگی فعلی کشور و لزوم آمادگی کامل،جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به ریاست مهندس نورایی، رئیس سازمان و با حضور معاونین و مدیران ایشان برگزار شد. ✅ در این جلسه، موضوعات مهم از جمله بررسی وضعیت پدافند غیرعامل سازمان و آمادگی در مقابل هرگونه مسائل سایبری، چگونگی حضور و نحوه شیفت‌بندی همکاران و حضور حداکثری آنها به ویژه معاونین، مورد تأکید قرار گرفت. ▫️در جلسه شورای معاونین، مهندس نورایی ضمن محکومیت شدید حملات اسرائیل گفت: «این حملات نشان دهنده عمق نارسایی و ظلم‌پراکنی رژیم صهیونیستی است.» ایشان با تبریک پیروزی‌های جبهه مقاومت و اسلام بر جبهه کفر، افزود: «این پیروزی‌ و پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران نتیجه مقاومت و اتحاد ملت‌ عزیزمان ایران است که با رهبری داهیانه فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی و دلاور مردی های نیروهای مسلح میسر گشته. ▫️رئیس سازمان در ادامه بر ضرورت آمادگی همه‌جانبه سازمان در این شرایط حساس تأکید کرد و گفت: «سازمان باید در این ایام، با تمام توان، آمادگی دفاعی، پدافند غیرعامل و انسجام داخلی را حفظ نماید.» ▫️در پایان، از تلاش‌های همکاران در این ایام قدردانی شد و بار دیگر بر اهمیت وحدت و همبستگی در این برهه حساس تأکید گردید. 🔺شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۴ ┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄ 🌐 https://eitaa.com/mpoksh 🌐 https://ble.ir/sazemanbarnamehksh 🌐 https://kermanshah.mporg.ir
‍ 🔺🔻ساعات کاری ادارات کرمانشاه برای هفته اول تیر ماه اعلام شد 🔺▫️ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه : در کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های شهرستان‌های کرمانشاه، قصرشیرین، اسلام آباد غرب، هرسین و کنگاور ساعات اداری از ۷:۳۰ لغایت ۱۲:۳۰ تعیین شده است. در این پنج شهرستان حداکثر ۵۰ درصد ظرفیت نیروهای شاغل به صورت دورکاری (کار در خانه) می‌توانند فعالیت کنند. 🔺▫️ به گفته بالایی، اولویت دورکاری در شهرستان‌های مذکور با بانوان بوده که متناسب با شرایط هر یک از دستگاه‌های اجرایی به تشخیص مقام اجرایی ذیربط اعمال می‌گردد. 🔺▫️ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه همچنین گفت: مابقی شهرستان‌های استان طبق روال عادی از ساعت ۶ تا ۱۳ و به صورت صد در صد حضوری خواهد بود. 🔺▫️ وی افزود: واحدهای عملیاتی و خدمات رسان از قبیل بهداشت و درمان، امدادی و سایر خدمات، تعطیل ناپذیر دایر می‌باشند. ┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄ 🌐 https://eitaa.com/mpoksh 🌐 https://ble.ir/sazemanbarnamehksh 🌐 https://kermanshah.mporg.ir
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️چو ایران نباشد تن من مباد 🇮🇷 ┄┅═✧☫ایرانِ‌بیدار☫✧═┅┄ 「➜• @irane_bidar
💢 کانال رسمی ستاد خبری ۱۱۴ اطلاعات سپاه و بسیج در پیام رسان‌های داخلی ایجاد شد. 🚨 با توجه به انبوه تماس های مردمی با تلفن ۱۱۴ اطلاعات بسیج و سپاه و احتمال اختلال در شبکه، از هموطنان عزیز درخواست می‌شود اخبار و گزارشات خود را از طریق کانال های ستاد خبری ۱۱۴ در پیام‌رسان‌های "بله، سروش‌پلاس، روبیکا و ایتا" به آدرس های زیر گزارش دهند. 🇮🇷 ربات بازوی بله : ble.ir/114 🔰 🇮🇷 ربات سروش‌ پلاس: splus.ir/bot114 🔰 🇮🇷 آدرس کانال روبیکا: rubika.ir/gozaresh114 🔰 🇮🇷 آدرس کانال ایتا: eitaa.com/setadkhabari114 🔰 🇮🇷 آدرس کانال سروش‌پلاس: splus.ir/setadkhabari114
13.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✨ خبر خوب برای کرمانشاهی‌ها! ✅ ۲,۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوبِ سفر ریاست‌جمهوری کامل تحقق یافت. کرمانشاه – ۳۱ خرداد ۱۴۰۴ در آخرین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمانشاه، مهندس «نورایی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، از تحقق کامل تعهدات مالی ناشی از سفر ریاست جمهوری خبر داد. به گفتهٔ وی، «بیش از دو هزار و پانصد میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان کرمانشاه تصویب شد و خوشبختانه ۱۰۰ درصد این تعهدات استانی محقق شده است. انتظار می‌رود تخصیص این اعتبارات در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیاتی شود تا پروژه‌ها با سرعت بیشتری پیش بروند.» ┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄ 🌐 https://eitaa.com/mpoksh 🌐 https://ble.ir/sazemanbarnamehksh 🌐 https://kermanshah.mporg.ir
‍ 🔺بیانیه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص تجاوز نظامی آمریکا به تاسیسات هسته‌ای صلح آمیز ایران 🔹وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تجاوز نظامی وحشیانه آمریکا به تاسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز ایران - که با نقض فاحش و بی‌سابقه بنیادی‌ترین اصول منشور ملل متحد و قواعد حقوق بین‌الملل ارتکاب یافته است- را به شدیدترین وجه محکوم می‌کند و دولت جنگ‌طلب و قانون‌شکن آمریکا را مسبب و مسئول آثار و عواقب بسیار خطرناک مترتب بر این جنایت بزرگ می‌داند. 🔹تجاوز نظامی آمریکا علیه تمامیت سرزمینی و حاکمیت ملی یک کشور عضو سازمان ملل متحد - که با همدستی و همکاری جنایتکارانه رژیم نسل‌کش صهیونیستی صورت گرفته است- یک بار دیگر اوج پلیدی و پلشتی حاکم بر سیاست آمریکا و عمق خصومت و کینه هیات حاکمه آمریکا با مردم صلح‌دوست و استقلال‌طلب ایران اسلامی را نشان داد. 🔹جمهوری اسلامی ایران حق خود می‌داند که با تمام توان در برابر تجاوز نظامی آمریکا و جنایات ارتکابی توسط این رژیم یاغی ایستادگی و از امنیت و منافع ملی ایران دفاع کند. 🔹تجاوز آمریکا در حمله به تاسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز ایران که در بامداد دهمین روز از تجاوز نظامی رژیم اسرائیل علیه ایران ارتکاب یافت، همدستی و مشارکت جنایتکارانه آمریکا با رژیم صهیونیستی در طراحی و حمله نظامی به ایران را برای همگان آشکار کرد. 🔹تعرض نظامی آمریکا به تاسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز ایران، نه تنها نقض فاحش و بی‌سابقه منشور سازمان ملل، خصوصا اصل منع توسل به زور و احترام به تمامیت سرزمینی و حاکمیت ملی کشورها مندرج در بند ۴ ماده ۲ - است، بلکه ناقض قطعنامه شماره ۲۲۳۱ شورای امنیت و ضربه‌ای هولناک به رژیم منع اشاعه هسته‌ای محسوب می‌شود که توسط یک عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل ارتکاب می‌یابد. 🔹جمهوری اسلامی ایران مسئولیت سازمان ملل متحد، شورای امنیت، شخص دبیرکل سازمان، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و دیگر مراجع ذیصلاح بین‌المللی برای اقدام عاجل در برابر این قانون‌شکنی جنایتکارانه را یادآور می‌شود و تاکید می‌کند سکوت در برابر این تجاوز آشکار جهان را در معرض خطری بی‌سابقه و فراگیر قرار می‌دهد. 🔹جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از اعضای بنیان‌گذار سازمان ملل متحد، از این سازمان و تک‌تک اعضای مسئولیت‌پذیر آن انتظار دارد در این زمان که جهان با یک قانون‌شکنی آشکار از سوی آمریکا مواجه شده است به وظایف و مسئولیت‌های خود عمل کنند. 🔹ما از شورای امنیت سازمان ملل می‌خواهیم با برگزاری جلسه اضطراری، ضمن محکوم‌کردن قاطع جنایت تجاوز آمریکا علیه ایران، آن کشور را به‌خاطر نقض فاحش اصول و قواعد بین‌المللی مواخذه و پاسخگو کند. 🔹مسئولیت آژانس و شخص مدیر کل -که با سوگیری واضح به نفع طرف‌های جنگ‌طلب، زمینه و بهانه‌ای را برای فاجعه اخیر فراهم کرد- بیش از هر زمانی روشن است. ما از شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌خواهیم با برگزاری جلسه‌ای فوری، به مسئولیت‌ قانونی خود در قبال تعرض خطرناک آمریکا به تاسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز ایران-که همگی تحت نظارت دقیق آژانس و موافقتنامه پادمان بوده‌اند- عمل کند. 🔹جهان نباید فراموش کند که این آمریکا بود که در میانه یک روند دیپلماتیک با خیانت به دیپلماسی، از اقدام تجاوزکارانه رژیم نسل‌کش و قانون‌‌شکن اسرائیل حمایت کرد و اکنون خود در تکمیل قانون‌شکنی و جنایات رژیم صهیونیستی، جنگی خطرناک بر ضد ایران آغاز کرده است. 🔹اکنون بر همگان آشکار شد کشوری که خود را در جایگاه عضو دائم شورای امنیت می‌داند به هیچ قاعده‌ و اخلاقی پایبند نیست و برای پیشبرد مطامع یک رژیم نسل‌کش و اشغالگر، از هیچ قانون‌شکنی و جنایتی فروگذار نمی‌کند. 📆 یکشنبه / اول تیر / ۱۴۰۴