eitaa logo
سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه
269 دنبال‌کننده
8هزار عکس
445 ویدیو
8 فایل
روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه
مشاهده در ایتا
دانلود
13.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✨ خبر خوب برای کرمانشاهی‌ها! ✅ ۲,۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوبِ سفر ریاست‌جمهوری کامل تحقق یافت. کرمانشاه – ۳۱ خرداد ۱۴۰۴ در آخرین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمانشاه، مهندس «نورایی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، از تحقق کامل تعهدات مالی ناشی از سفر ریاست جمهوری خبر داد. به گفتهٔ وی، «بیش از دو هزار و پانصد میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان کرمانشاه تصویب شد و خوشبختانه ۱۰۰ درصد این تعهدات استانی محقق شده است. انتظار می‌رود تخصیص این اعتبارات در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیاتی شود تا پروژه‌ها با سرعت بیشتری پیش بروند.» ┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄ 🌐 https://eitaa.com/mpoksh 🌐 https://ble.ir/sazemanbarnamehksh 🌐 https://kermanshah.mporg.ir
‍ 🔺بیانیه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص تجاوز نظامی آمریکا به تاسیسات هسته‌ای صلح آمیز ایران 🔹وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تجاوز نظامی وحشیانه آمریکا به تاسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز ایران - که با نقض فاحش و بی‌سابقه بنیادی‌ترین اصول منشور ملل متحد و قواعد حقوق بین‌الملل ارتکاب یافته است- را به شدیدترین وجه محکوم می‌کند و دولت جنگ‌طلب و قانون‌شکن آمریکا را مسبب و مسئول آثار و عواقب بسیار خطرناک مترتب بر این جنایت بزرگ می‌داند. 🔹تجاوز نظامی آمریکا علیه تمامیت سرزمینی و حاکمیت ملی یک کشور عضو سازمان ملل متحد - که با همدستی و همکاری جنایتکارانه رژیم نسل‌کش صهیونیستی صورت گرفته است- یک بار دیگر اوج پلیدی و پلشتی حاکم بر سیاست آمریکا و عمق خصومت و کینه هیات حاکمه آمریکا با مردم صلح‌دوست و استقلال‌طلب ایران اسلامی را نشان داد. 🔹جمهوری اسلامی ایران حق خود می‌داند که با تمام توان در برابر تجاوز نظامی آمریکا و جنایات ارتکابی توسط این رژیم یاغی ایستادگی و از امنیت و منافع ملی ایران دفاع کند. 🔹تجاوز آمریکا در حمله به تاسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز ایران که در بامداد دهمین روز از تجاوز نظامی رژیم اسرائیل علیه ایران ارتکاب یافت، همدستی و مشارکت جنایتکارانه آمریکا با رژیم صهیونیستی در طراحی و حمله نظامی به ایران را برای همگان آشکار کرد. 🔹تعرض نظامی آمریکا به تاسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز ایران، نه تنها نقض فاحش و بی‌سابقه منشور سازمان ملل، خصوصا اصل منع توسل به زور و احترام به تمامیت سرزمینی و حاکمیت ملی کشورها مندرج در بند ۴ ماده ۲ - است، بلکه ناقض قطعنامه شماره ۲۲۳۱ شورای امنیت و ضربه‌ای هولناک به رژیم منع اشاعه هسته‌ای محسوب می‌شود که توسط یک عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل ارتکاب می‌یابد. 🔹جمهوری اسلامی ایران مسئولیت سازمان ملل متحد، شورای امنیت، شخص دبیرکل سازمان، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و دیگر مراجع ذیصلاح بین‌المللی برای اقدام عاجل در برابر این قانون‌شکنی جنایتکارانه را یادآور می‌شود و تاکید می‌کند سکوت در برابر این تجاوز آشکار جهان را در معرض خطری بی‌سابقه و فراگیر قرار می‌دهد. 🔹جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از اعضای بنیان‌گذار سازمان ملل متحد، از این سازمان و تک‌تک اعضای مسئولیت‌پذیر آن انتظار دارد در این زمان که جهان با یک قانون‌شکنی آشکار از سوی آمریکا مواجه شده است به وظایف و مسئولیت‌های خود عمل کنند. 🔹ما از شورای امنیت سازمان ملل می‌خواهیم با برگزاری جلسه اضطراری، ضمن محکوم‌کردن قاطع جنایت تجاوز آمریکا علیه ایران، آن کشور را به‌خاطر نقض فاحش اصول و قواعد بین‌المللی مواخذه و پاسخگو کند. 🔹مسئولیت آژانس و شخص مدیر کل -که با سوگیری واضح به نفع طرف‌های جنگ‌طلب، زمینه و بهانه‌ای را برای فاجعه اخیر فراهم کرد- بیش از هر زمانی روشن است. ما از شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌خواهیم با برگزاری جلسه‌ای فوری، به مسئولیت‌ قانونی خود در قبال تعرض خطرناک آمریکا به تاسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز ایران-که همگی تحت نظارت دقیق آژانس و موافقتنامه پادمان بوده‌اند- عمل کند. 🔹جهان نباید فراموش کند که این آمریکا بود که در میانه یک روند دیپلماتیک با خیانت به دیپلماسی، از اقدام تجاوزکارانه رژیم نسل‌کش و قانون‌‌شکن اسرائیل حمایت کرد و اکنون خود در تکمیل قانون‌شکنی و جنایات رژیم صهیونیستی، جنگی خطرناک بر ضد ایران آغاز کرده است. 🔹اکنون بر همگان آشکار شد کشوری که خود را در جایگاه عضو دائم شورای امنیت می‌داند به هیچ قاعده‌ و اخلاقی پایبند نیست و برای پیشبرد مطامع یک رژیم نسل‌کش و اشغالگر، از هیچ قانون‌شکنی و جنایتی فروگذار نمی‌کند. 📆 یکشنبه / اول تیر / ۱۴۰۴
📣 بیانیه سپاه در خصوص حمله آمریکا به ایران 🔸 بسم الله الرحمن الرحیم 🔸 ملت شریف و قهرمان ایران! 🔸 رژیم جنایت‌کار آمریکا بامداد امروز، در هماهنگی کامل با رژیم صهیونیستی، با حمله‌ای نظامی و غیرقانونی به مراکز صلح‌آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، مرتکب جنایتی آشکار و بی‌سابقه شد که به‌روشنی ناقض منشور سازمان ملل، حقوق بین‌الملل، معاهده NPT و اصول بنیادین احترام به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشورهاست. 🔸 از نخستین لحظات عملیات صهیونیست‌ها، برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آشکار بود که پشتیبانی و همراهی همه‌جانبه آمریکایی‌ها در طراحی و اجرای این تجاوز مؤثر بوده است. و این اقدام، برای چندمین‌بار، ناتوانی جبهه متجاوز را در افزودن واقعی به معادلات میدانی اثبات کرد؛ آنان نه از قدرت ابتکار برخوردارند و نه توان فرار از پاسخ‌های سنگین را دارند. 🔸 تکرار حماقت‌های شکست‌خورده گذشته از سوی آمریکا، نشان از ناتوانی راهبردی و غفلت از واقعیت‌های میدانی منطقه دارد. واشنگتن، به جای عبرت از ناکامی‌های مکرر، با حمله مستقیم به تأسیسات صلح‌آمیز، عملاً خود را در خط مقدم تجاوز قرار داد. 🔸 به فضل الهی و با اشراف اطلاعاتی همه‌جانبه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، محل پرواز هواپیماهای شرکت‌کننده در این تجاوز شناسایی شده و تحت رصد قرار گرفته است. 🔸 همان‌گونه که بارها اعلام کرده ایم ، تعداد، پراکندگی و وسعت پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه، نه نقطه قوت، که ضریب آسیب‌پذیری آنها را دوچندان کرده است. 🔸 قاطعانه یادآور می‌شویم فناوری بومی و صلح آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، با هیچ حمله‌ای از میان نخواهد رفت؛ بلکه این حمله، اراده دانشمندان جوان و متعهد ایران را برای پیشرفت و توسعه، تقویت خواهد کرد. 🔸 ملت عظیم الشان ایران و جهانیان به روشنی آگاهند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عرصه این جنگ تحمیلی ترکیبی و تمام‌عیار را به‌خوبی می‌شناسد و هرگز مرعوب هیاهوی ترامپ و باند تبهکار حاکم بر کاخ سفید و تل‌آویو نخواهد شد. 🔸 در پاسخ به این تجاوزگری ها و جنایات آفرینی ها، عملیات وعده صادق ۳ که تاکنون صهیونیست‌ها ۲۰ موج آن را تجربه کرده‌اند همچنان بطور دقیق، هدفمند و سهمگین علیه زیرساخت‌ها، مراکز راهبردی و منافع رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت. 🔸 همچنین تجاوز امروز رژیم تروریستی امریکا جمهوری اسلامی ایران را در چارچوب حق مشروع دفاع از خود، به استفاده از گزینه‌هایی فراتر از درک و محاسبات متوهمانه جبهه متجاوز رهنمون ساخته است و متجاوزان به این سرزمین، باید منتظر پاسخ‌هایی پشیمان‌کننده باشند. 🔸 با اتکال به قدرت خدای قادر متعال، تحت تدابیر و فرامین فرمانده معظم کل قوا و حمایت ملت عظیم‌الشأن ایران، و همراهی جبهه مقاومت اسلامی و حق طلبان و آزادی‌خواهان جهان، در دفاع از عزت و امنیت ایران، قاطعانه ایستاده‌ایم. و به فضل الهی شاهد پیروزی‌های تاریخ ساز برای ایران و ایرانی و بلکه امت اسلامی خواهیم بود. 🔸 وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِندِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ ۱ تیر ۱۴۰۴ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
📌توزیع‌ اعتبارات استان در پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمانشاه 🔰به گزارش روابط‌عمومی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کرمانشاه: پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به ریاست دکتر حبیبی استاندار کرمانشاه و با دبیری مهندس نورایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد. در این نشست، معاونین استاندار، فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند، اعتبارات عمرانی و هزینه ای استان توزیع گردید. ✅ در این جلسه، مهندس نورایی ضمن محکومیت حملات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایاتکار به تاسیسات هسته ای کشور، گزارشی از نحوه توزیع اعتبارات عمرانی استان ارائه داد. ایشان روش توزیع اعتبارات بر اساس سیستم تاپسیس را تشریح کرد و گفت: «در این فرآیند، شاخص‌هایی مانند جمعیت، وسعت شهرستان، ظرفیت‌های اقتصادی و توسعه‌یافتگی، به عنوان معیارهای اصلی برای تخصیص اعتبارات در نظر گرفته شده است.» ▫️رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان افزود: «با استفاده از این شاخص‌ها، عدالت در توزیع منابع مالی صورت گرفته و تلاش می‌شود که هر شهرستان بر اساس نیازهای واقعی و ملاک‌های مشخص، سهم مناسبی دریافت کند.» ▫️در پایان بعد از صحبت های حاضرین اعتبارات مطرح شده به تصویب شورا رسید و مقرر شد کمیته های برنامه ریزی شهرستان ها طبق قانون حداکثر تا دوهفته آینده برگزار و اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان ها در میان پروژه های عمرانی شهرستان توزیع گردد. 🔺یکشنبه ۱ تیرماه ۱۴۰۴ ┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄ 🌐 https://eitaa.com/mpoksh 🌐 https://ble.ir/sazemanbarnamehksh 🌐 https://kermanshah.mporg.ir