📌نشست مشترک سه دستگاه اجرایی استان با رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی
🔰به گزارش روابطعمومی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان، نشست مشترک مدیران و معاونین ادارهکل بازرسی، ادارهکل اوقاف و امور خیریه و ادارهکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی، معاون و کارشناسان بودجه سازمان برگزار شد.
✅ در این جلسه، موضوعاتی در خصوص اعتبارات هزینهای و عمرانی دستگاهها فوق الذکر مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
🔺چهارشنبه ۴تیرماه ۱۴۰۴
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄
🌐 https://eitaa.com/mpoksh
🌐 https://ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 https://kermanshah.mporg.ir
📌تأکید رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان بر برگزاری بهموقع و هدفمند کمیتههای برنامهریزی شهرستانها
🔰جلسه بررسی وضعیت اعتبارات و پروژههای عمرانی شهرستانهای استان به ریاست مهندس نورایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان، و با حضور معاون بودجه، مدیرکل ستاد مدیریت بحران و دبیران کمیتههای برنامهریزی شهرستانها برگزار شد.
✅در این جلسه، مهندس نورایی با تأکید بر ضرورت برگزاری بهموقع کمیتههای برنامهریزی شهرستانها اظهار داشت: «نقش این کمیتهها در هدایت هدفمند منابع عمرانی بسیار مهم است و باید بر اساس شاخصهای ابلاغی در دستورالعمل بودجه ۱۴۰۴ و با در نظر گرفتن اولویتهایی همچون مصوبات سفر استاندار، پروژههای نیمهتمام و برنامههای مرتبط با مدیریت بحران، نسبت به توزیع اعتبارات اقدام شود.»
▫️وی همچنین خواستار پرهیز از تصمیمگیریهای سلیقهای در سطح شهرستانها شد و افزود: «لازم است تصمیمات کمیتههای برنامهریزی مبتنی بر آمار، مطالعات و نیازهای واقعی مردم باشد تا اثربخشی آن افزایش یابد.»
▫️در ادامه، حیدری، مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان، نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت زیرساختهای بحرانی در سطح شهرستانها، خواستار اولویتبخشی به پروژههای مدیریت بحران دربرنامهریزیهای آتی شد.
▫️گفتنی است در این نشست، دبیران کمیتههای برنامهریزی شهرستانها نیز نقطهنظرات خود را در خصوص چالشهای تخصیص منابع و اجرای پروژهها مطرح کردند. در خاتمه مقرر شد جلسات کمیتههای برنامهریزی شهرستانها در بازههای زمانی مشخص برگزار گردد.
🔺چهارشنبه ۴تیرماه ۱۴۰۴
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄
🌐 https://eitaa.com/mpoksh
🔺 لغو دوركارى و بازگشت ساعت کاری ادارات به روال عادى
🔹 معاون توسعه مديريت و منابع استاندارى كرمانشاه از لغو دوركارى و بازگشت ساعت کاری ادارات به روال عادى از روز شنبه ۷ تیر ماه خبر داد.
🔹به گزارش روابط عمومى استاندارى كرمانشاه؛ جليل بالايى روز چهارشنبه افزود: از روز شنبه ساعات ادارى ۶ صبح الى ١٣ ظهر و با ظرفيت كامل حضوری نيروى انسانى شاغل (بدون دوركارى) خواهد بود.
وى تصريح كرد: بالاترين مقام دستگاه اجرايى استان و فرمانداران مسئول نظارت بر حسن اجراى تصميم مذکور هستند.
🔺چهارشنبه ۴تیرماه ۱۴۰۴
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄
🌐 https://eitaa.com/mpoksh
🌐 https://ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 https://kermanshah.mporg.ir
🇮🇷 فوری / سومین پیام تصویری حضرت آیتالله خامنهای مدظلهالعالی، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خطاب به ملت عزیز و بزرگ ایران تا دقایقی دیگر منتشر خواهد شد.
📢 رهبر معظم انقلاب: به ملت ایران تبریک عرض میکنم/ رژیم صهیونی در زیر ضربات جمهوری اسلامی تقریباً از پا درآمد و لِه شد
✍حضرت آیتالله خامنهای در سومین پیام تصویری پس از تهاجم رژیم صهیونی به کشور:
✏️لازم میدانم به ملت بزرگ ایران چند تبریک عرض بکنم:
✏️اول؛ عرض تبریک پیروزی بر رژیم جعلیِ صهیونیست.
✏️با آن همه هیاهو، با آن همه ادعا، رژیم صهیونی در زیر ضربات جمهوری اسلامی، تقریباً از پا درآمد و لِه شد...
🖼 متن کامل پیام تا دقایقی دیگر منتشر خواهد
🔺پنجشنه ۵ تیرماه ۱۴۰۴
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄
🌐 https://eitaa.com/mpoksh
🌐 https://ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 https://kermanshah.mporg.ir