📌سومین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایهگذاری استان کرمانشاه برگزار شد
🔰به گزارش روابطعمومی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان: این جلسه به ریاست استاندار و با دبیری مهندس نورایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان، با حضور مدیران دستگاههای اجرایی و رؤسای بانکها در محل سالن جلسات شهید سلیمانی برگزار شد.
✅ بررسی عملکرد تسهیلات اشتغالزایی، صدور مجوزهای کسبوکار، و وضعیت پرداخت تسهیلات تبصرههای ۱۶ و ۱۸ در دستور کار جلسه قرار داشت.
▫️ استاندار کرمانشاه: رفع موانع اداری، تسریع در پرداخت تسهیلات، و حمایت عملی از سرمایهگذاران، اولویت استان است.
▫️مهندس نورایی نیز در این جلسه گفت: دستگاهها با پایش مستمر عملکرد، در جهت تحقق اهداف توسعهای استان گام بردارند.
▫️ در پایان، تصمیمات مهمی در خصوص بهبود فضای کسبوکار و پیگیری برنامههای اشتغالزایی اتخاذ شد.
🔺شنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۴
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄
🌐 https://eitaa.com/mpoksh
🌐 https://ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 https://kermanshah.mporg.ir