📌برقراری تایم استخر سازمان
🔰به اطلاع همکاران محترم سازمان می رساند تایم استخردانشگاه رازی طبق روال قبل به شرح زیر برقرار می باشد.
▫️تایم استخر (بانوان) روزهای دوشنبه از ساعت ۱۸ الی ۲۰
▫️ تایم استخر (آقایان) روزهای سه شنبه از ساعت ۲۰ الی ۲۲
✅پیرو تاکید مسئولین استخر دانشگاه لطفا از به همراه آوردن افراد اضافی و دارای خالکوبی به استخر خودداری فرمایید.
🔺روابط عمومی و کمیته ورزش سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کرمانشاه
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄
🌐 https://eitaa.com/mpoksh
🌐 https://ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 https://kermanshah.mporg.ir
📌 ۶۰ میلیارد تومان اعتبار در بین پروژههای عمرانی شهرستان کنگاور در کمیته برنامهریزی این شهرستان توزیع شد.
🔰به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمانشاه، جلسه کمیته برنامهریزی شهرستان کنگاور با حضور مهندس نورایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان، گروسی فرماندار کنگاور و مدیران دستگاههای اجرایی استانی و شهرستانی برگزار شد.
⬇️⬇️
✅ در ابتدای جلسه، فرماندار کنگاور با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و گرامیداشت یاد و خاطره فرماندهان شهید، دانشمندان هستهای و مردم مظلوم و بیدفاع کشور که در جنایات اخیر رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، گزارشی از اعتبارات شهرستان کنگاور ارائه نمود و بر لزوم توجه به عدالت در توسعه، تسریع در اجرای پروژههای نیمهتمام و پاسخگویی به مطالبات مردم تأکید کرد.
▫️سپس مهندس نورایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان، با اشاره به روند تصویب اعتبارات در شورای برنامهریزی و توسعه استان اظهار داشت: «اعتبارات شهرستانی بر اساس شاخصهای از پیش تعیینشدهای همچون جمعیت، وسعت، نرخ بیکاری، محرومیت، و وضعیت زیرساختهای موجود، با رویکرد عدالتمحور و توسعهگرا بین شهرستانها توزیع شده است.»
وی افزود: «مبنای تخصیص منابع، نیازسنجی کارشناسی، اسناد بالادستی، و ظرفیت اجرایی دستگاههای متولی بوده است. انتظار میرود مدیران دستگاهها با همکاری نزدیک با فرمانداری، در جذب و هزینهکرد بهموقع اعتبارات نهایت دقت را به خرج دهند.»
▫️ نورایی همچنین بر چند نکته مهم بودجهای تأکید کرد و گفت: «ضروری است پروژهها از لحاظ فنی، اقتصادی و اجتماعی مورد ارزیابی مستمر قرار گیرند. همچنین لازم است از تعریف پروژههای پراکنده و فاقد پیوست مطالعاتی پرهیز شود و تمرکز بودجهای بر تکمیل طرحهای نیمهتمام و اولویتدار باشد.»
▫️در ادامه، خانم طاهری، دبیر کمیته برنامهریزی شهرستان، گزارشی از پروژههای پیشنهادی ارائه داد. پس از بررسیهای لازم، اعتبارای بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان از محل تملک داراییهای سرمایهای استانی،نفت و توازن برای اجرای پروژههای عمرانی شهرستان توزیع و به تصویب کمیته برنامهریزی رسید.
🔺یکشنبه ۸ تیرماه ۱۴۰۳
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄
🌐 https://eitaa.com/mpoksh
🌐 https://ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 https://kermanshah.mporg.ir
📌بیش از ۹۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژههای عمرانی شهرستان سنقروکلیایی مصوب شد.
🔰به گزارش روابطعمومی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان : جلسه کمیته برنامهریزی شهرستان سنقر و کلیایی با حضور مهندس نورایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمانشاه، یاور محمدی فرماندار شهرستان، مدیران اجرایی استانی و شهرستانی برگزار شد.
✅ در این نشست، مجموع اعتباری بالغ بر ۹۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی،نفت و گاز و متوازن به پروژههای عمرانی شهرستان اختصاص یافت.
▫️ محمدی رییس کمیته برنامه ریزی شهرستان سنقرکلیایی با اشاره به ظرفیتهای شهرستان در حوزههای مختلف، بر ضرورت هزینهکرد هوشمندانه و اولویتگذاری پروژههای مهم و اثرگذار تأکید کرد.
▫️رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان نیز با بیان اینکه اعتبارات شهرستانها در شورای برنامهریزی استان بر پایه شاخصهای جمعیتی، محرومیت، و عملکرد اجرایی توزیع شدهاند، خواستار تمرکز دستگاهها بر تکمیل پروژههای نیمهتمام، پرهیز از تعریف پروژههای پراکنده و رعایت انضباط مالی شد.
▫️در پایان، مهندس زنگنهمهر دبیر کمیته برنامهریزی شهرستان سنقروکلیایی اعتبارات شهرستان رابیان و پروژههای پیشنهادی را قرائت و ارائه نمود و پس از بررسی، لیست نهایی مصوبات به تصویب کمیته برنامهریزی شهرستان رسید.
🔺یکشنبه ۸ تیرماه ۱۴۰۳
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄
🌐 https://eitaa.com/mpoksh
🌐 https://ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 https://kermanshah.mporg.ir