📌برگزاری جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایهگذاری استان کرمانشاه
🔰 به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمانشاه، جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایهگذاری روز شنبه ۲۱ تیرماه با ریاست دکتر حبیبی، استاندار کرمانشاه و دبیری مهندس نورایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان، برگزار شد.
✅ در این نشست که با حضور مدیران کل دستگاههای اجرایی و روسای بانکهای دولتی و خصوصی استان برگزار گردید، بر ضرورت جذب کامل تسهیلات قرضالحسنه اشتغالزایی بهعنوان ابزاری کلیدی در کاهش نرخ بیکاری تأکید شد. همچنین مقرر گردید بانکها با اولویت ویژه و در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به پرداخت تسهیلات اشتغال اقدام کنند.
▫️از دیگر محورهای مهم این جلسه، پیگیری اجرای ۱۲ تفاهمنامه اقتصادی حاصل از سفر ریاست جمهوری در قالب ستاد سرمایهگذاری استان و تسریع در بررسی و پرداخت تسهیلات مربوط به ۶۴۱ طرح اقتصادی با ارزش ۳۸ هزار میلیارد تومان بود.
▫️علاوه بر این، ضرورت صدور مجوزهای بینام برای معرفی فرصتهای سرمایهگذاری در سامانه جامع، تشکیل کمیتههای فرعی جهت حل مشکلات بانکی و ایجاد هماهنگی بین دستگاهها، و الزام به استقرار نمایندگان دستگاههای اجرایی در بانکها به منظور پیگیری مستمر پروندههای تسهیلاتی مورد تأکید قرار گرفت.
✅ این نشست گامی مهم در راستای تحقق اهداف توسعه اقتصادی، اشتغالزایی و جذب سرمایهگذاری در استان کرمانشاه به شمار میرود.
🔺 شنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۴
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄
🌐 https://eitaa.com/mpoksh
🌐 https://ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 https://kermanshah.mporg