📌برگزاری نشست مشترک شورای اداری جمعیت هلالاحمر استان کرمانشاه با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی
🔰به گزارش روابطعمومی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان، نشست شورای اداری جمعیت هلالاحمر استان کرمانشاه با حضور مهندس نورایی رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان، دکتر یگانه مدیرعامل جمعیت هلالاحمر و روسای شعب شهرستانها برگزار شد.
✅ در این جلسه، موضوعاتی همچون تکمیل پروژههای نیمهتمام، توسعه پایگاههای امداد و نجات، تأمین منابع مالی و بررسی عملکرد جمعیت در شرایط بحرانی بهویژه در جریان جنگ ۱۲ روزه ایران و رژیم صهیونیستی مورد بررسی قرار گرفت.
▫️مهندس نورایی در این نشست با تأکید بر نقش بیبدیل هلالاحمر در بحرانها گفت: «این نهاد مردمی و بشردوستانه، همواره در کنار مردم بوده و در سختترین شرایط، همچون جنگ اخیر، با خدماترسانی مؤثر خود خوش درخشیده است.»
▫️وی با اشاره به لزوم حمایت نهادهای اجرایی از جمعیت هلالاحمر افزود: «تخصیص منابع پایدار، به ارتقای زیرساختهای امدادی و پاسخگویی بهتر به نیازهای مردم منجر خواهد شد.»
▫️در پایان، بر تقویت همکاری میان دستگاههای اجرایی و هلالاحمر جهت ارتقای خدمات امدادی و انسانی در استان تأکید شد.
🔺 شنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۴
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄
🌐 https://eitaa.com/mpoksh
🌐 https://ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 https://kermanshah.mporg