eitaa logo
سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه
269 دنبال‌کننده
8هزار عکس
450 ویدیو
8 فایل
روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه
مشاهده در ایتا
دانلود
📌مهندس نورایی رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان به همراه استاندار کرمانشاه از طرح توسعه واحد صنعتی تولید آبمیوه و آب معدنی دالاهو بازدید کرد 🔰در جریان سیزدهمین سفر شهرستانی تیم مدیریتی استان به شهرستان دالاهو، از طرح توسعه واحد صنعتی تولید آبمیوه «چشمه‌سار ماندگار کارینا» بازدید و از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های این واحد تولیدی قرار گرفت و پیگیر فاز سوم توسعه آن شدند 🔺پنجشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۴ ┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄ 🌐 https://eitaa.com/mpoksh 🌐 https://ble.ir/sazemanbarnamehksh 🌐 https://kermanshah.mporg.ir
📌 بازدید رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان به همره استاندار کرمانشاه از دو طرح اقتصادی در شهرستان دالاهو 🔰استاندار کرمانشاه به همراه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، معاون عمرانی استانداری و جمعی از مدیران استانی، در ادامه سفر کاری به شهرستان دالاهو، از کارخانه در حال احداث تولید رب گوجه‌فرنگی بازدید کرد و روند پیشرفت پروژه و موانع موجود در مسیر تکمیل آن را مورد بررسی قرار داد. ▫️با توجه به مشکلات موجود در زمینه دریافت تسهیلات مالی، عملیات اجرایی این کارخانه در حال حاضر متوقف شده است. در جریان این بازدید، مقرر شد اقدامات لازم جهت رفع موانع و تسریع در روند تکمیل پروژه از سوی دستگاه‌های مسئول پیگیری شود. ▫️در ادامه تیم مدیریتی استان از شرکت «شفاف شهد» و کارخانه در حال احداث تولید انواع چیپس نیز بازدید کردند؛ پروژه‌هایی که در مرحله اخذ تسهیلات برای ادامه عملیات اجرایی و بهره‌برداری قرار دارند. ▫️بر اساس تصمیمات اتخاذشده در این بازدید، مقرر شد پیگیری‌های لازم برای تخصیص و پرداخت ۳۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور تکمیل این طرح‌های اقتصادی صورت گیرد 🔺پنجشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۴ ┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄ 🌐 https://eitaa.com/mpoksh 🌐 https://ble.ir/sazemanbarnamehksh 🌐 https://kermanshah.mporg.ir
📌بازدید رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان به همراه استاندار کرمانشاه از بیمارستان دالاهو؛ تأکید بر تسریع در روند تکمیل پروژه درمانی 🔰در جریان سیزدهمین سفر شهرستانی، تیم مدیریتی استان کرمانشاه با حضور در شهرستان دالاهو، از پروژه بیمارستان ۲۲ تخت‌خوابی این شهرستان بازدید کرد. ✅ این پروژه که تاکنون تنها ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، با وجود گذشت چند سال از آغاز عملیات اجرایی، همچنان نیمه‌تمام باقی مانده است. ▫️استاندار کرمانشاه با ابراز نارضایتی از وضعیت موجود، خواستار خروج هرچه سریع‌تر این پروژه از رکود و تسریع در روند احداث آن شد. ▫️دکتر حبیبی با تأکید بر نیاز مبرم مردم منطقه به خدمات درمانی، دستور داد تأمین اعتبار این طرح از طریق ماده ۲۳ به‌صورت ویژه پیگیری و در اولویت قرار گیرد. ✅ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز ضمن تأکید بر اهمیت راهبردی این پروژه در ارتقای سطح خدمات درمانی شهرستان دالاهو، از پیگیری جدی مراحل ثبت و تصویب ماده ۲۳، تلاش برای اخذ اعتبارات لازم و تخصیص منابع مورد نیاز از مرکز خبر داد. ▫️وی با بیان اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام درمانی نباید در اولویت‌های پایین بودجه‌ای قرار گیرند، تصریح کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تمام توان خود را برای گنجاندن این پروژه در ردیف‌های بودجه‌ای و تسریع در تأمین منابع مالی آن به‌کار خواهد گرفت. 🔺پنجشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۴ ┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄ 🌐 https://eitaa.com/mpoksh 🌐 https://ble.ir/sazemanbarnamehksh 🌐 https://kermanshah.mporg.ir