📌بازدید رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان به همراه استاندار کرمانشاه از بیمارستان دالاهو؛ تأکید بر تسریع در روند تکمیل پروژه درمانی
🔰در جریان سیزدهمین سفر شهرستانی، تیم مدیریتی استان کرمانشاه با حضور در شهرستان دالاهو، از پروژه بیمارستان ۲۲ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.
✅ این پروژه که تاکنون تنها ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، با وجود گذشت چند سال از آغاز عملیات اجرایی، همچنان نیمهتمام باقی مانده است.
▫️استاندار کرمانشاه با ابراز نارضایتی از وضعیت موجود، خواستار خروج هرچه سریعتر این پروژه از رکود و تسریع در روند احداث آن شد.
▫️دکتر حبیبی با تأکید بر نیاز مبرم مردم منطقه به خدمات درمانی، دستور داد تأمین اعتبار این طرح از طریق ماده ۲۳ بهصورت ویژه پیگیری و در اولویت قرار گیرد.
✅ رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان نیز ضمن تأکید بر اهمیت راهبردی این پروژه در ارتقای سطح خدمات درمانی شهرستان دالاهو، از پیگیری جدی مراحل ثبت و تصویب ماده ۲۳، تلاش برای اخذ اعتبارات لازم و تخصیص منابع مورد نیاز از مرکز خبر داد.
▫️وی با بیان اینکه پروژههای نیمهتمام درمانی نباید در اولویتهای پایین بودجهای قرار گیرند، تصریح کرد: سازمان مدیریت و برنامهریزی استان تمام توان خود را برای گنجاندن این پروژه در ردیفهای بودجهای و تسریع در تأمین منابع مالی آن بهکار خواهد گرفت.
🔺پنجشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۴
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄
🌐 https://eitaa.com/mpoksh
🌐 https://ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 https://kermanshah.mporg.ir
📌بازدید رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان به همراه استاندار کرمانشاه وتیم همراه از پروژه احداث ایستگاه آتشنشانی و مرکز بستر درمان دالاهو
🔺پنجشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۴
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄
🌐 https://eitaa.com/mpoksh
🌐 https://ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 https://kermanshah.mporg.ir