📌حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمانشاه در آیین گرامیداشت یومالله ۱۲ بهمن / دهه فجر نماد ایستادگی و پیشرفت ملت ایران است
🔰رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمانشاه به همراه جمعی از کارکنان این سازمان در آیین گرامیداشت یومالله دوازدهم بهمنماه و آغاز دهه مبارک فجر در حسینیه شهدا حضور یافت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دهه فجر را نماد وحدت، مقاومت و تداوم مسیر پیشرفت کشور دانست.
✅به گزارش روابطعمومی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمانشاه، آیین گرامیداشت یومالله ۱۲ بهمن و آغاز دهه مبارک فجر با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان و جمعی از کارکنان این سازمان در حسینیه شهدا برگزار شد و شرکتکنندگان با آرمانهای امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
▫️دکتر شاهینی، رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمانشاه، در حاشیه این مراسم با تبریک ایامالله دهه فجر، این ایام را یادآور حماسه حضور مردم و نقطه عطفی در تاریخ معاصر کشور دانست و گفت: «دهه فجر نماد پیروزی اراده ملت بر استبداد و وابستگی است و باید این فرصت را برای بازخوانی ارزشهای انقلاب و انتقال آن به نسلهای جدید مغتنم بشماریم.»
▫️وی با اشاره به شرایط منطقهای و فشارهای خارجی افزود: ...
🌐ادامه خبر
🔺یکشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۴
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄
🌐 eitaa.com/mpoksh
🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 splus.ir/mpo.ksh
🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg
🌐 kermanshah.mporg.ir