┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄
🌐 https://eitaa.com/mpoksh
🌐 https://ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 https://kermanshah.mporg.ir
📌مقام معظم رهبری:
وزارت اطلاعات در حقیقت یک پایگاه عظیم مبارزه و جهاد است.
✅ نیمه شعبان و فرا رسیدن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)، آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) بر حافظان امنیت کشور مبارک باد.
🔺روابط عمومی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کرمانشاه
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄
🌐 https://eitaa.com/mpoksh
🌐 https://ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 https://kermanshah.mporg.ir
📌پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمانشاه به مناسبت نیمه شعبان، دهه فجر، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)
به گزارش روابطعمومی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمانشاه، جهانگیر شاهینی رئیس این سازمان با صدور پیامی، فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز میلاد باسعادت حضرت ولیعصر (عجلالله تعالی فرجهالشریف)، دهه مبارک فجرچهل و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) تبریک گفت.
✅ در متن این پیام آمده است: نیمه شعبان، عید بزرگ امید، عدالتخواهی و انتظار برای تحقق وعده الهی و گسترش عدالت در سراسر جهان است و دهه فجر نیز یادآور حماسه ماندگار ملت ایران در مسیر استقلال، آزادی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است. تقارن این دو ایام نورانی ، جلوهای از پیوند عمیق معنویت، مردمسالاری دینی و آرمانخواهی در تاریخ معاصر ایران به شمار میرود.
در ادامه این پیام تأکید شده است: همزمانی این مناسبتهای خجسته با هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، فرصت مغتنمی برای قدردانی از مجاهدتهای خاموش و اثرگذار نیروهای خدوم اطلاعاتی و امنیتی است که با ایثار و فداکاری، پاسدار استقلال، ثبات و آرامش کشور هستند.
🌐ادامه پیام
🔺یکشنبه ۱۴بهمن ماه ۱۴۰۴
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄
🌐 eitaa.com/mpoksh
🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 splus.ir/mpo.ksh
🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg
🌐 kermanshah.mporg.ir
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💐 نیمه شعبان و فرا رسیدن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)، آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) مبارک باد.
🔺شورای اقامه نماز و امربه معروف ونهی از منکر سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کرمانشاه
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄
🌐 https://eitaa.com/mpoksh
🌐 https://ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 https://kermanshah.mporg.ir
📌رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی کرمانشاه: توسعه استان بدون تکیه بر شرکتهای دانشبنیان ممکن نیست / «سهشنبههای فناوری» بهصورت مستمر برگزار میشود
🔰در دومین نشست «سهشنبههای فناوری» استان کرمانشاه، رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان با تأکید بر ضرورت حمایت عملی از شرکتهای فناور و دانشبنیان، از شکلگیری سازوکار منسجم برای شناسایی توانمندیها، رفع موانع و اتصال این شرکتها به بازار و دستگاههای اجرایی خبر داد و بر شبکهسازی فناوری در سطح استان و بازارهای منطقهای تأکید کرد.
✅به گزارش روابطعمومی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمانشاه، دومین جلسه «سهشنبههای فناوری» به ریاست جهانگیر شاهینی، رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان و با حضور رئیس پارک علم و فناوری استان، مدیرکل فناوری اطلاعات، مدیر آموزش و پژوهش سازمان، مدیران و معاونان دستگاههای اجرایی مرتبط از جمله شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی، بانک تجارت و نیز مدیران دو شرکت دانشبنیان، در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.
▫️جهانگیر شاهینی در این نشست با تأکید بر اینکه آینده توسعه اقتصادی بر پایه فناوری و نوآوری است، اظهار داشت: شرکتهای دانشبنیان و فناور، موتور پیشران رشد استان هستند و اگر بهصورت واقعی مورد حمایت قرار گیرند، ...
🌐ادامه خبر
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄
🌐 eitaa.com/mpoksh
🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 splus.ir/mpo.ksh
🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg
🌐 kermanshah.mporg.ir