📌رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی کرمانشاه: توسعه استان بدون تکیه بر شرکتهای دانشبنیان ممکن نیست / «سهشنبههای فناوری» بهصورت مستمر برگزار میشود
🔰در دومین نشست «سهشنبههای فناوری» استان کرمانشاه، رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان با تأکید بر ضرورت حمایت عملی از شرکتهای فناور و دانشبنیان، از شکلگیری سازوکار منسجم برای شناسایی توانمندیها، رفع موانع و اتصال این شرکتها به بازار و دستگاههای اجرایی خبر داد و بر شبکهسازی فناوری در سطح استان و بازارهای منطقهای تأکید کرد.
✅به گزارش روابطعمومی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمانشاه، دومین جلسه «سهشنبههای فناوری» به ریاست جهانگیر شاهینی، رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان و با حضور رئیس پارک علم و فناوری استان، مدیرکل فناوری اطلاعات، مدیر آموزش و پژوهش سازمان، مدیران و معاونان دستگاههای اجرایی مرتبط از جمله شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی، بانک تجارت و نیز مدیران دو شرکت دانشبنیان، در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.
▫️جهانگیر شاهینی در این نشست با تأکید بر اینکه آینده توسعه اقتصادی بر پایه فناوری و نوآوری است، اظهار داشت: شرکتهای دانشبنیان و فناور، موتور پیشران رشد استان هستند و اگر بهصورت واقعی مورد حمایت قرار گیرند، ...
🌐ادامه خبر
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄
🌐 eitaa.com/mpoksh
🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 splus.ir/mpo.ksh
🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg
🌐 kermanshah.mporg.ir