47.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 #تیزر_راهپیمایی_۲۲_بهمن_کرمانشاه
#همه_می_آییم
🔹 وعده دیدار
چهارشنبه ۲۲ بهمن، ساعت ۱۰ صبح
از میدان انقلاب اسلامی به سمت میدان آزادی
🇮🇷پایگاه مقاومت بسیج کارمندی شهیدهاشمی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کرمانشاه
📌حضور پرشور رئیس، معاونین، کارکنان و بسیجیان سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمانشاه در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
🇮🇷به گزارش روابط عمومی، رئیس، معاونین، کارکنان و بسیجیان سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور در مراسم راهپیمایی چهل و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور یافتند و همراه با اقشار مختلف مردم، بار دیگر بر آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی تأکید کردند.
🔰در این مراسم که با حضور گسترده مردم و مسئولان استانی در شهر کرمانشاه برگزار شد، جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمانشاه به همراه معاونین، مدیران، کارکنان و بسیجیان این سازمان در صفوف منسجم راهپیمایان حضور پیدا کردند. شرکتکنندگان با سردادن شعارهای انقلابی، بر تداوم مسیر استقلال، پیشرفت و عدالتمحوری نظام جمهوری اسلامی ایران تأکید کردند.
▫️شاهینی در حاشیه این راهپیمایی با اشاره به اهمیت حضور مردمی در صحنههای ملی گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشاندهنده زنده بودن آرمانهای انقلاب و پیوند عمیق ملت با ارزشهای بنیادین نظام است. این حضور گسترده، پیام وحدت، امید و ایستادگی را به روشنی منتقل میکند و سرمایه اجتماعی ارزشمندی برای ادامه مسیر توسعه کشور به شمار میرود.
🌐ادامه خبر
🔺چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۴
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄
🌐 eitaa.com/mpoksh
🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 splus.ir/mpo.ksh
🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg
🌐 kermanshah.mporg.ir