📌حضور پرشور رئیس، معاونین، کارکنان و بسیجیان سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمانشاه در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
🇮🇷به گزارش روابط عمومی، رئیس، معاونین، کارکنان و بسیجیان سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور در مراسم راهپیمایی چهل و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور یافتند و همراه با اقشار مختلف مردم، بار دیگر بر آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی تأکید کردند.
🔰در این مراسم که با حضور گسترده مردم و مسئولان استانی در شهر کرمانشاه برگزار شد، جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمانشاه به همراه معاونین، مدیران، کارکنان و بسیجیان این سازمان در صفوف منسجم راهپیمایان حضور پیدا کردند. شرکتکنندگان با سردادن شعارهای انقلابی، بر تداوم مسیر استقلال، پیشرفت و عدالتمحوری نظام جمهوری اسلامی ایران تأکید کردند.
▫️شاهینی در حاشیه این راهپیمایی با اشاره به اهمیت حضور مردمی در صحنههای ملی گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشاندهنده زنده بودن آرمانهای انقلاب و پیوند عمیق ملت با ارزشهای بنیادین نظام است. این حضور گسترده، پیام وحدت، امید و ایستادگی را به روشنی منتقل میکند و سرمایه اجتماعی ارزشمندی برای ادامه مسیر توسعه کشور به شمار میرود.
🌐ادامه خبر
🔺چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۴
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄
🌐 eitaa.com/mpoksh
🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 splus.ir/mpo.ksh
🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg
🌐 kermanshah.mporg.ir
📷گزارش تصویری
📌 برگزاری جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به ریاست دکتر حبیبی، استاندار کرمانشاه و با حضور رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان و مدیران کل دستگاههای اجرایی و با هدف پیگیری رفع مشکلات تجار و صاحبان واحدهای تولیدی و اقتصادی و رونق صادرات و کسب و کار
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄
🌐 eitaa.com/mpoksh
🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 splus.ir/mpo.ksh
🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg
🌐 kermanshah.mporg.ir