📷گزارش تصویری
📌 برگزاری جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به ریاست دکتر حبیبی، استاندار کرمانشاه و با حضور رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان و مدیران کل دستگاههای اجرایی و با هدف پیگیری رفع مشکلات تجار و صاحبان واحدهای تولیدی و اقتصادی و رونق صادرات و کسب و کار
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄
🌐 eitaa.com/mpoksh
🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 splus.ir/mpo.ksh
🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg
🌐 kermanshah.mporg.ir
📌دوازدهمین جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمانشاه به ریاست دکتر حبیبی، استاندار کرمانشاه و با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل مدیریت بحران و مدیران عضو ستاد و حضور برخط فرمانداران برگزار شد.
🔹در این جلسه گزارشهای میزان بارندگی در استان، برگزاری مانور ساعت صفر مدیریت بحران، وضعیت روان آبها در سطح کلانشهر کرمانشاه. اقدامات انجام شده توسط راهداری برای فصل زمستان، اقدامات شرکت گاز برای پایداری شبکه توزیع گاز و میزان پرداخت خسارتهای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه به خسارت دیدگان ارائه شد.