📌دوازدهمین جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمانشاه به ریاست دکتر حبیبی، استاندار کرمانشاه و با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل مدیریت بحران و مدیران عضو ستاد و حضور برخط فرمانداران برگزار شد.
🔹در این جلسه گزارشهای میزان بارندگی در استان، برگزاری مانور ساعت صفر مدیریت بحران، وضعیت روان آبها در سطح کلانشهر کرمانشاه. اقدامات انجام شده توسط راهداری برای فصل زمستان، اقدامات شرکت گاز برای پایداری شبکه توزیع گاز و میزان پرداخت خسارتهای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه به خسارت دیدگان ارائه شد.
📌تأکید بر شفافیت مالی و بسیج دستگاهها برای توسعه درآمدهای استانی در کرمانشاه توسط رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی
🔰رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمانشاه در سیزدهمین جلسه ستاد درآمد استان، با تأکید بر شفافیت حسابها، وصول بهموقع درآمدها و همکاری همه دستگاهها و شهرداریها، افزایش درآمدهای استانی را شرط تقویت اعتبارات تملک و پشتیبانی از هزینههای ضروری استان دانست.
✅ به گزارش روابطعمومی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمانشاه:سیزدهمین جلسه ستاد درآمد استان به ریاست جهانگیر شاهینی و با حضور شهردار، مدیران کل، معاونان و کارشناسان دستگاههای اجرایی استان برگزار شد. در این نشست، راهکارهای ارتقای درآمدهای استانی، تسویه مطالبات، شفافسازی حسابها و تسریع در وصول عوارض و مالیاتها مورد بررسی قرار گرفت.
▫️شاهینی در این جلسه با تأکید بر اینکه افزایش درآمدهای استانی مستقیماً به افزایش سقف اعتبارات تملک داراییها و توان حمایتی از دستگاهها منجر میشود، اظهار داشت:چنانچه درآمد ها در استان محقق شود، امکان تخصیص منابع برای تجهیز، تعمیر، بهسازی و پشتیبانی از فعالیت دستگاههای اجرایی و خدمات شهری بیشتر خواهد شد و دست استان در توزیع هدفمند منابع بازتر میشود.
▫️وی با اشاره به لزوم انضباط مالی و شفافیت در اسناد هزینهای افزود: ...
🌐ادامه خبر
🔺شنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۴
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄
🌐 eitaa.com/mpoksh
🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 splus.ir/mpo.ksh
🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg
🌐 kermanshah.mporg.ir