📌تأکید بر شفافیت مالی و بسیج دستگاهها برای توسعه درآمدهای استانی در کرمانشاه توسط رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی
🔰رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمانشاه در سیزدهمین جلسه ستاد درآمد استان، با تأکید بر شفافیت حسابها، وصول بهموقع درآمدها و همکاری همه دستگاهها و شهرداریها، افزایش درآمدهای استانی را شرط تقویت اعتبارات تملک و پشتیبانی از هزینههای ضروری استان دانست.
✅ به گزارش روابطعمومی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمانشاه:سیزدهمین جلسه ستاد درآمد استان به ریاست جهانگیر شاهینی و با حضور شهردار، مدیران کل، معاونان و کارشناسان دستگاههای اجرایی استان برگزار شد. در این نشست، راهکارهای ارتقای درآمدهای استانی، تسویه مطالبات، شفافسازی حسابها و تسریع در وصول عوارض و مالیاتها مورد بررسی قرار گرفت.
▫️شاهینی در این جلسه با تأکید بر اینکه افزایش درآمدهای استانی مستقیماً به افزایش سقف اعتبارات تملک داراییها و توان حمایتی از دستگاهها منجر میشود، اظهار داشت:چنانچه درآمد ها در استان محقق شود، امکان تخصیص منابع برای تجهیز، تعمیر، بهسازی و پشتیبانی از فعالیت دستگاههای اجرایی و خدمات شهری بیشتر خواهد شد و دست استان در توزیع هدفمند منابع بازتر میشود.
▫️وی با اشاره به لزوم انضباط مالی و شفافیت در اسناد هزینهای افزود: ...
🌐ادامه خبر
🔺شنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۴
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄
🌐 eitaa.com/mpoksh
🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 splus.ir/mpo.ksh
🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg
🌐 kermanshah.mporg.ir
📌تأمین مالی پروژههای عمرانی کرمانشاه با اوراق مرابحه؛ الزام دستگاهها و بانکها به نهاییسازی تفاهمنامهها ظرف ۵ روز
🔰به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمانشاه، جهانگیر شاهینی از آغاز فرآیند تأمین مالی پروژههای عمرانی استان از طریق اوراق مرابحه خبر داد و گفت: با هماهنگی انجامشده و تأکید استاندار، دستگاههای اجرایی و بانکهای عامل موظف شدهاند حداکثر ظرف پنج روز تفاهمنامههای لازم را نهایی کنند تا سهم استان از این ظرفیت مالی به طور کامل جذب شود.
✅ در جلسه تأمین مالی پروژههای استان از طریق اوراق مرابحه که به ریاست منوچهر حبیبی استاندار و با حضور مدیران کل دستگاههای اجرایی و رؤسای بانکهای عامل در سالن شهید هاشمی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان در کرمانشاه برگزار شد، شاهینی با تشریح سازوکار جدید تخصیص اعتبارات عمرانی اظهار کرد: امسال تخصیص اعتبارات پروژههای عمرانی در قالب اوراق مرابحه انجام میشود که نسبت به سالهای گذشته مزیت مهم آن، امکان تخصیص نزدیک به صد درصدی منابع به دستگاههای اجرایی است.
▫️وی افزود: روال کار به این صورت است که دستگاههای اجرایی با بانکهای عامل وارد مذاکره شده و تفاهمنامه امضا میکنند؛ پس از آن، موضوع به سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام و تخصیصها ابلاغ میشود و بانکها بر اساس ....
🌐ادامه خبر
🔺یکشنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۴
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄
🌐 eitaa.com/mpoksh
🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 splus.ir/mpo.ksh
🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg
🌐 kermanshah.mporg.ir