eitaa logo
سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه
269 دنبال‌کننده
8هزار عکس
449 ویدیو
8 فایل
روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه
مشاهده در ایتا
دانلود
📌آغاز عملیات اجرایی ابرپروژه تولید تایر و دوده صنعتی در کرمانشاه 🔰 سرمایه‌گذاری ۵۳ همتی براساس تفاهم‌نامه سفر رئیس‌جمهور به استان 🔹با حضور دکتر محمدجعفر قائم‌پناه، معاون اجرایی رئیس‌جمهور، دکتر حبیبی استاندار کرمانشاه، دکتر مصری و مهندس رنجبر نمایندگان شهرستان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، شاهینی رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان و جمعی از مدیران استانی عملیات اجرایی ابرپروژه «پترو باسکار کلهر» آغاز شد. ▫️این واحد تولیدی که تفاهم‌نامه اجرای آن در سفر رئیس‌جمهور به استان امضا شد، در زمینه تولید دوده صنعتی، انواع رادیال (سیمی) سواری و کامیون با ظرفیت سالیانه ۱۲۰ هزار تن فعالیت کرده و اشتغالزایی ۱۲۰۰ نفر را به‌طور مستقیم در پی خواهد داشت. ▫️پیش بینی زمان راه‌اندازی این طرح که با اعتبار فاز اول ۵۳ هزار میلیارد تومان احداث خواهد شد ۳۶ ماه است و جلوگیری از واردات محصولات تولیدی و اشتغال‌زایی بالا از مشخصات این طرح تولیدی است. 🔺 دوشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۴ ┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄ 🌐 eitaa.com/mpoksh 🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh 🌐 splus.ir/mpo.ksh 🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg 🌐 kermanshah.mporg.ir
📌کام کشاورزان کرمانشاهی شیرین شد: آغاز عملیات اجرایی کارخانه قند سوم در کرمانشاه ▫️ قند سالار با ۱۷ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری احداث می‌شود 🔰 عملیات اجرایی کارخانه قند و شکر سالار باختر، سومین واحد بزرگ تولید قند در استان کرمانشاه، امروز دوشنبه با حضور معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، استاندار کرمانشاه، نماینده مردم کرمانشاه و جمعی از مسئولان ملی و استانی آغاز شد. ▫️این طرح با سرمایه‌گذاری ثابت ۱۷ هزار میلیارد تومان و ظرفیت تولید سالانه ۲۰۰ هزار تن شکر و قند، زمینه اشتغال مستقیم برای ۷۵۰ نفر را فراهم خواهد کرد. ▫️ این واحد صنعتی در ابتدای جاده قزانچی به روانسر، روستای گمک شهرستان کرمانشاه احداث می‌شود. مساحت زمین پروژه ۳۰ هکتار و زیربنای آن ۶ هکتار است. ▫️استفاده از تکنولوژی پیشرفته در این کارخانه موجب ارتقای کیفیت محصولات، افزایش ظرفیت تولید و تکمیل زنجیره ارزش چغندرقند در استان خواهد شد. ▫️ محصولات تولیدی این کارخانه شامل شکر خام چغندرقند، شکر تصفیه‌شده، قند کله و حبه، ملاس و تفاله چغندر خواهد بود. ▫️ با راه‌اندازی این کارخانه در سال ۱۴۰۷، کرمانشاه به یکی از قطب‌های اصلی تولید قند و شکر کشور تبدیل خواهد شد و علاوه بر تأمین نیاز داخلی، نقش مهمی در توسعه اقتصادی و حمایت از کشاورزان منطقه ایفا می‌کند. 🔺 دوشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۴ ┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄ 🌐 eitaa.com/mpoksh 🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh 🌐 splus.ir/mpo.ksh 🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg 🌐 kermanshah.mporg.ir