📌شاهینی:هم افزا نمودن فعالیتهای اقتصادی جهت دستیابی به توسعه/ تأکید بر بازگشت سریع واحدهای راکد به چرخه تولید.
🔰سومین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایهگذاری استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۵، با محوریت بررسی نتایج طرحهای کلان سال گذشته، تحلیل تغییرات نرخ بیکاری ناشی از تنشهای اخیر و بررسی راهکارهای جذب اعتبارات برنامه هفتم توسعه برگزار شد. در این نشست که به ریاست منوچهر حبیبی، استاندار کرمانشاه و دبیری جهانگیر شاهینی، رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی برگزار گردید، بر لزوم همافزایی بانکها و دستگاههای اجرایی برای مقابله با چالشهای تورمی و بهرهگیری از بستههای حمایتی دولت تأکید شد.
✅ به گزارش روابطعمومی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمانشاه، جهانگیر شاهینی در این جلسه با مرور کارنامه اقتصادی استان در سال ۱۴۰۴، از کلنگزنی و افتتاح طرحهای راهبردی و گامهای مؤثر در کاهش نرخ بیکاری تا پیش از فصل زمستان یاد کرد و گفت: با وجود نوسانات اقتصادی در ماههای پایانی سال، نتایج اقدامات سال گذشته اکنون در حال نمایان شدن است و باید با جدیت حفظ شود. وی با اشاره به رایزنیهای انجام شده در هفته جاری، افزود: اختیارات ویژهای در حوزههای اقتصادی و عمرانی تدوین شده که تا پایان هفته به استانداران محترم ابلاغ میشود؛ این تفویض اختیار جدید، کلید حل مشکلات بسیاری از طرحهای کلیدی استان خواهد بود.
🌐ادامه خبر
🔺شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄
🌐 eitaa.com/mpoksh
🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 splus.ir/mpo.ksh
🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg
🌐 kermanshah.mporg.ir