eitaa logo
سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه
268 دنبال‌کننده
8هزار عکس
445 ویدیو
8 فایل
روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه
مشاهده در ایتا
دانلود
📌شاهینی:هم افزا نمودن فعالیت‌های اقتصادی جهت دستیابی به توسعه/ تأکید بر بازگشت سریع واحدهای راکد به چرخه تولید. 🔰سومین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۵، با محوریت بررسی نتایج طرح‌های کلان سال گذشته، تحلیل تغییرات نرخ بیکاری ناشی از تنش‌های اخیر و بررسی راهکارهای جذب اعتبارات برنامه هفتم توسعه برگزار شد. در این نشست که به ریاست منوچهر حبیبی، استاندار کرمانشاه و دبیری جهانگیر شاهینی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار گردید، بر لزوم هم‌افزایی بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با چالش‌های تورمی و بهره‌گیری از بسته‌های حمایتی دولت تأکید شد. ✅ به گزارش روابط‌عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه، جهانگیر شاهینی در این جلسه با مرور کارنامه اقتصادی استان در سال ۱۴۰۴، از کلنگ‌زنی و افتتاح طرح‌های راهبردی و گام‌های مؤثر در کاهش نرخ بیکاری تا پیش از فصل زمستان یاد کرد و گفت: با وجود نوسانات اقتصادی در ماه‌های پایانی سال، نتایج اقدامات سال گذشته اکنون در حال نمایان شدن است و باید با جدیت حفظ شود. وی با اشاره به رایزنی‌های انجام شده در هفته جاری، افزود: اختیارات ویژه‌ای در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی تدوین شده که تا پایان هفته به استانداران محترم ابلاغ می‌شود؛ این تفویض اختیار جدید، کلید حل مشکلات بسیاری از طرح‌های کلیدی استان خواهد بود. 🌐ادامه خبر 🔺شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ ┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄ 🌐 eitaa.com/mpoksh 🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh 🌐 splus.ir/mpo.ksh 🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg 🌐 kermanshah.mporg.ir
📌تأکید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بر تدوین سند توسعه بلند مدت سلامت استان کرمانشاه/ لزوم عبور از ظرفیت اعتبارات فعلی و بهره‌گیری ازسایر ظرفیت های ملی 🔰به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه، نشست بررسی برنامه های توسعه و پروژه‌های اولویت‌دار دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور جهانگیر شاهینی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، معاونین این سازمان و رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد. ✅جهانگیر شاهینی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه، در این نشست با تأکید بر لزوم تحول در نظام برنامه‌ریزی توسعه سلامت، تصریح کرد: «دانشگاه علوم پزشکی باید از تکیه صرف به اعتبارات محدود استانی خارج شود. در همین راستا، مدیریت دانشگاه موظف است ظرف یک ماه آینده، "طرح جامع توسعه ۲۰ ساله" را با برش‌های عملیاتی ۵ ساله تدوین نماید. این سند باید قله‌های پیشرفت استان را در چهار رکن اساسیِ منابع مادی، منابع مالی پایدار، نیروی انسانی متخصص و منابع اطلاعاتی نوین به دقت ترسیم کند تا ریل‌گذاری دقیقی برای آیندگان صورت گیرد.» ▫️رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در ادامه، راهبرد جذب سرمایه از طریق منابع فرابودجه‌ای را کلید جهش پروژه‌های نیمه‌تمام دانست و افزود: «ما باید در سه سطح "توفیق استانی"، "توسعه ملی" و "جذب ظرفیت هلدینگ‌های بزرگ" حرکت کنیم. تجربه موفق رایزنی با هلدینگ‌های ... 🌐ادامه خبر 🔺سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ ┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄ 🌐 eitaa.com/mpoksh 🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh 🌐 splus.ir/mpo.ksh 🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg 🌐 kermanshah.mporg.ir
📌از «چهارشنبه‌های اقتصادی» تا «سه‌شنبه‌های فناوری»؛؛ شاهینی: شرکت‌های دانش‌بنیان رکن اساسی توسعه اقتصاد مقاومتی 🔰در ادامه طرح «چهارشنبه‌های اقتصادی»، جهانگیر شاهینی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه، به همراه استاندار و تیمی از مدیران ارشد، با حضور در قلب فناوری استان از ۱۷ شرکت دانش‌بنیان پیشرو بازدید کرد. ✅ به گزارش روابط‌عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه، شاهینی در این بازدید میدانی، ضمن رونمایی از نقشه راه جدید سازمان برای حمایت از «مغزافزارها»، از تداوم میزبانی این سازمان برای جلسات تخصصی «سه‌شنبه‌های فناوری» با هدف توسعه برنامه های فناوری خبر داد. ▫️ جهانگیر شاهینی با تأکید بر اینکه دوران تکیه بر مدل‌های سنتی اقتصاد به پایان رسیده است، اظهار داشت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، حمایت از زیست‌بوم نوآوری را نه یک انتخاب، بلکه ضرورتی برای جهش تولید می‌داند. ما در تدوین و توسعه برنامه ها ، یکی از اولویت های اصلی را طرح‌های فناورانه‌ای مد نظر قرار داده ایم که قابلیت تجاری‌سازی و صادرات دارند. هدف ما این است تبدیل علم به ثروت در دستور کار باشد تا نخبگان جوان در حوزه‌های مختلف نظیر؛ تجهیزات پزشکی، کشاورزی مدرن و صنایع شیمیایی، بدون دغدغه تأمین نقدینگی و سرمایه در گردش آنها جهت ارتقای تکنولوژی صورت پذیرد. 🌐ادامه خبر 🔺چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ ┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄ 🌐 eitaa.com/mpoksh 🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh 🌐 splus.ir/mpo.ksh 🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg 🌐 kermanshah.mporg.ir
8.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 معاون سازمان اداری و استخدامی: تصمیم‌گیری درمورد درصد افراد دورکار در هر استان همچنان بر عهدۀ استانداران است 🔹از شنبه ساعت فعالیت اداره‌ها ۷ تا ۱۳ خواهد شد، اما امکان دورکاری همچنان وجود دارد.