eitaa logo
سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه
269 دنبال‌کننده
8هزار عکس
445 ویدیو
8 فایل
روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه
مشاهده در ایتا
دانلود
📌تأکید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بر تدوین سند توسعه بلند مدت سلامت استان کرمانشاه/ لزوم عبور از ظرفیت اعتبارات فعلی و بهره‌گیری ازسایر ظرفیت های ملی 🔰به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه، نشست بررسی برنامه های توسعه و پروژه‌های اولویت‌دار دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور جهانگیر شاهینی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، معاونین این سازمان و رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد. ✅جهانگیر شاهینی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه، در این نشست با تأکید بر لزوم تحول در نظام برنامه‌ریزی توسعه سلامت، تصریح کرد: «دانشگاه علوم پزشکی باید از تکیه صرف به اعتبارات محدود استانی خارج شود. در همین راستا، مدیریت دانشگاه موظف است ظرف یک ماه آینده، "طرح جامع توسعه ۲۰ ساله" را با برش‌های عملیاتی ۵ ساله تدوین نماید. این سند باید قله‌های پیشرفت استان را در چهار رکن اساسیِ منابع مادی، منابع مالی پایدار، نیروی انسانی متخصص و منابع اطلاعاتی نوین به دقت ترسیم کند تا ریل‌گذاری دقیقی برای آیندگان صورت گیرد.» ▫️رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در ادامه، راهبرد جذب سرمایه از طریق منابع فرابودجه‌ای را کلید جهش پروژه‌های نیمه‌تمام دانست و افزود: «ما باید در سه سطح "توفیق استانی"، "توسعه ملی" و "جذب ظرفیت هلدینگ‌های بزرگ" حرکت کنیم. تجربه موفق رایزنی با هلدینگ‌های ... 🌐ادامه خبر 🔺سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ ┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄ 🌐 eitaa.com/mpoksh 🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh 🌐 splus.ir/mpo.ksh 🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg 🌐 kermanshah.mporg.ir
📌از «چهارشنبه‌های اقتصادی» تا «سه‌شنبه‌های فناوری»؛؛ شاهینی: شرکت‌های دانش‌بنیان رکن اساسی توسعه اقتصاد مقاومتی 🔰در ادامه طرح «چهارشنبه‌های اقتصادی»، جهانگیر شاهینی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه، به همراه استاندار و تیمی از مدیران ارشد، با حضور در قلب فناوری استان از ۱۷ شرکت دانش‌بنیان پیشرو بازدید کرد. ✅ به گزارش روابط‌عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه، شاهینی در این بازدید میدانی، ضمن رونمایی از نقشه راه جدید سازمان برای حمایت از «مغزافزارها»، از تداوم میزبانی این سازمان برای جلسات تخصصی «سه‌شنبه‌های فناوری» با هدف توسعه برنامه های فناوری خبر داد. ▫️ جهانگیر شاهینی با تأکید بر اینکه دوران تکیه بر مدل‌های سنتی اقتصاد به پایان رسیده است، اظهار داشت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، حمایت از زیست‌بوم نوآوری را نه یک انتخاب، بلکه ضرورتی برای جهش تولید می‌داند. ما در تدوین و توسعه برنامه ها ، یکی از اولویت های اصلی را طرح‌های فناورانه‌ای مد نظر قرار داده ایم که قابلیت تجاری‌سازی و صادرات دارند. هدف ما این است تبدیل علم به ثروت در دستور کار باشد تا نخبگان جوان در حوزه‌های مختلف نظیر؛ تجهیزات پزشکی، کشاورزی مدرن و صنایع شیمیایی، بدون دغدغه تأمین نقدینگی و سرمایه در گردش آنها جهت ارتقای تکنولوژی صورت پذیرد. 🌐ادامه خبر 🔺چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ ┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄ 🌐 eitaa.com/mpoksh 🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh 🌐 splus.ir/mpo.ksh 🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg 🌐 kermanshah.mporg.ir
8.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 معاون سازمان اداری و استخدامی: تصمیم‌گیری درمورد درصد افراد دورکار در هر استان همچنان بر عهدۀ استانداران است 🔹از شنبه ساعت فعالیت اداره‌ها ۷ تا ۱۳ خواهد شد، اما امکان دورکاری همچنان وجود دارد.
سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه
🔺 معاون سازمان اداری و استخدامی: تصمیم‌گیری درمورد درصد افراد دورکار در هر استان همچنان بر عهدۀ استا
🔺ساعت کاری ادارات استان کرمانشاه از فردا تغییر می‌کند 🔹معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با اشاره به ابلاغ بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور از تغییر ساعات کاری ادارات استان از ۲۶ اردیبهشت ماه خبرداد. 🔹به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه، جلیل بالایی اظهار کرد: ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی از ۲۶ اردیبهشت ماه تا ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۵ از ساعت هفت صبح تا ۱۳ ظهر خواهد بود. 🔹بالایی با بیان اینکه تغییر ساعت کاری بانک‌های استان کرمانشاه نیز آغاز شده است، گفت: ساعت کاری بانک‌های استان از ساعت شش صبح تا ۱۳ ظهر و ساعت خدمات‌دهی بانک‌ها به مراجعان از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر است. 📆 جمعه / ۲۵ اردیبهشت / ۱۴۰۵
📌سازمان مدیریت کرمانشاه در مسیر بازتعریف حکمرانی بودجه‌ای 🔰تحقق ۹۸ درصدی درآمدهای پیش‌بینی‌شده، تسریع در جذب اعتبارات ملی و حرکت به سمت بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد، نشانه‌هایی از تغییر رویکرد در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه است؛ نهادی که اکنون می‌کوشد از یک دستگاه صرفاً توزیع‌کننده منابع، به بازیگری مؤثر در هدایت پروژه‌های پیشران و بازتعریف حکمرانی توسعه‌ای استان تبدیل شود. ✍روزنگار / عملکرد ماه‌های اخیر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه، این نهاد را بیش از گذشته در کانون معادلات توسعه‌ای استان قرار داده است؛ نهادی که تا پیش از این عمدتاً با کارکردهای اداری و بودجه‌ای شناخته می‌شد، اما اکنون نشانه‌هایی از حرکت به سمت نقش‌آفرینی فعال‌تر در سیاست‌گذاری، اولویت‌بندی پروژه‌های کلان و هدایت منابع توسعه‌ای در آن دیده می‌شود. ▫️از زمان آغاز مدیریت جدید این سازمان در مردادماه ۱۴۰۴، مجموعه‌ای از شاخص‌های مالی و اجرایی در استان با تغییرات قابل توجهی همراه بوده است؛ موضوعی که برخی کارشناسان آن را ناشی از تمرکز بر انضباط مالی، پیگیری مستمر اعتبارات ملی و حرکت به سمت بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد می‌دانند. ▫️در مهم‌ترین شاخص اعلام‌شده، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه موفق شده است حدود ۹۸ درصد درآمدهای پیش‌بینی‌شده استان در سال ۱۴۰۴ را محقق کند؛ رقمی که در شرایط محدودیت منابع، نوسانات اقتصادی و فشار بر بودجه‌های استانی، .... روزنگار 🌐ادامه خبر ┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄ 🌐 eitaa.com/mpoksh 🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh 🌐 splus.ir/mpo.ksh 🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg 🌐 kermanshah.mporg.ir