eitaa logo
سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه
269 دنبال‌کننده
8هزار عکس
445 ویدیو
8 فایل
روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه
مشاهده در ایتا
دانلود
📌از «چهارشنبه‌های اقتصادی» تا «سه‌شنبه‌های فناوری»؛؛ شاهینی: شرکت‌های دانش‌بنیان رکن اساسی توسعه اقتصاد مقاومتی 🔰در ادامه طرح «چهارشنبه‌های اقتصادی»، جهانگیر شاهینی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه، به همراه استاندار و تیمی از مدیران ارشد، با حضور در قلب فناوری استان از ۱۷ شرکت دانش‌بنیان پیشرو بازدید کرد. ✅ به گزارش روابط‌عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه، شاهینی در این بازدید میدانی، ضمن رونمایی از نقشه راه جدید سازمان برای حمایت از «مغزافزارها»، از تداوم میزبانی این سازمان برای جلسات تخصصی «سه‌شنبه‌های فناوری» با هدف توسعه برنامه های فناوری خبر داد. ▫️ جهانگیر شاهینی با تأکید بر اینکه دوران تکیه بر مدل‌های سنتی اقتصاد به پایان رسیده است، اظهار داشت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، حمایت از زیست‌بوم نوآوری را نه یک انتخاب، بلکه ضرورتی برای جهش تولید می‌داند. ما در تدوین و توسعه برنامه ها ، یکی از اولویت های اصلی را طرح‌های فناورانه‌ای مد نظر قرار داده ایم که قابلیت تجاری‌سازی و صادرات دارند. هدف ما این است تبدیل علم به ثروت در دستور کار باشد تا نخبگان جوان در حوزه‌های مختلف نظیر؛ تجهیزات پزشکی، کشاورزی مدرن و صنایع شیمیایی، بدون دغدغه تأمین نقدینگی و سرمایه در گردش آنها جهت ارتقای تکنولوژی صورت پذیرد. 🌐ادامه خبر 🔺چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ ┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄ 🌐 eitaa.com/mpoksh 🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh 🌐 splus.ir/mpo.ksh 🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg 🌐 kermanshah.mporg.ir
8.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 معاون سازمان اداری و استخدامی: تصمیم‌گیری درمورد درصد افراد دورکار در هر استان همچنان بر عهدۀ استانداران است 🔹از شنبه ساعت فعالیت اداره‌ها ۷ تا ۱۳ خواهد شد، اما امکان دورکاری همچنان وجود دارد.
سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه
🔺 معاون سازمان اداری و استخدامی: تصمیم‌گیری درمورد درصد افراد دورکار در هر استان همچنان بر عهدۀ استا
🔺ساعت کاری ادارات استان کرمانشاه از فردا تغییر می‌کند 🔹معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با اشاره به ابلاغ بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور از تغییر ساعات کاری ادارات استان از ۲۶ اردیبهشت ماه خبرداد. 🔹به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه، جلیل بالایی اظهار کرد: ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی از ۲۶ اردیبهشت ماه تا ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۵ از ساعت هفت صبح تا ۱۳ ظهر خواهد بود. 🔹بالایی با بیان اینکه تغییر ساعت کاری بانک‌های استان کرمانشاه نیز آغاز شده است، گفت: ساعت کاری بانک‌های استان از ساعت شش صبح تا ۱۳ ظهر و ساعت خدمات‌دهی بانک‌ها به مراجعان از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر است. 📆 جمعه / ۲۵ اردیبهشت / ۱۴۰۵
📌سازمان مدیریت کرمانشاه در مسیر بازتعریف حکمرانی بودجه‌ای 🔰تحقق ۹۸ درصدی درآمدهای پیش‌بینی‌شده، تسریع در جذب اعتبارات ملی و حرکت به سمت بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد، نشانه‌هایی از تغییر رویکرد در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه است؛ نهادی که اکنون می‌کوشد از یک دستگاه صرفاً توزیع‌کننده منابع، به بازیگری مؤثر در هدایت پروژه‌های پیشران و بازتعریف حکمرانی توسعه‌ای استان تبدیل شود. ✍روزنگار / عملکرد ماه‌های اخیر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه، این نهاد را بیش از گذشته در کانون معادلات توسعه‌ای استان قرار داده است؛ نهادی که تا پیش از این عمدتاً با کارکردهای اداری و بودجه‌ای شناخته می‌شد، اما اکنون نشانه‌هایی از حرکت به سمت نقش‌آفرینی فعال‌تر در سیاست‌گذاری، اولویت‌بندی پروژه‌های کلان و هدایت منابع توسعه‌ای در آن دیده می‌شود. ▫️از زمان آغاز مدیریت جدید این سازمان در مردادماه ۱۴۰۴، مجموعه‌ای از شاخص‌های مالی و اجرایی در استان با تغییرات قابل توجهی همراه بوده است؛ موضوعی که برخی کارشناسان آن را ناشی از تمرکز بر انضباط مالی، پیگیری مستمر اعتبارات ملی و حرکت به سمت بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد می‌دانند. ▫️در مهم‌ترین شاخص اعلام‌شده، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه موفق شده است حدود ۹۸ درصد درآمدهای پیش‌بینی‌شده استان در سال ۱۴۰۴ را محقق کند؛ رقمی که در شرایط محدودیت منابع، نوسانات اقتصادی و فشار بر بودجه‌های استانی، .... روزنگار 🌐ادامه خبر ┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄ 🌐 eitaa.com/mpoksh 🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh 🌐 splus.ir/mpo.ksh 🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg 🌐 kermanshah.mporg.ir
📌 کرمانشاه در مسیر توسعه؛ افزایش بودجه عمرانی / تقدیر ویژه استاندار کرمانشاه از عملکرد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ‌ 🔰نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمانشاه با اعلام خبری خوب همراه بود: رشد ارزشمند اعتبارات عمرانی در سال ۱۴۰۵. در این نشست، استاندار کرمانشاه ضمن قدردانی صمیمانه از تلاش‌های جهادی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در تحقق این بودجه ، بر لزوم همت مضاعف مدیران برای تبدیل این منابع به رفاه ملموس تاکید کرد؛ همزمان، جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت استان، از آغاز تحول در نظام معیشتی کارکنان، تعیین تکلیف نیروهای شرکتی و انضباط مالی برای شکوفایی پروژه‌های نیمه‌تمام استان خبر داد. ✅ نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به ریاست منوچهر حبیبی، استاندار کرمانشاه و به دبیری جهانگیر شاهینی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد. این نشست با اعلام خبرهای مسرت‌بخشی از جهش اعتبارات عمرانی و تبیین سیاست‌های حمایتی دولت در سال ۱۴۰۵ همراه بود. ▫️به گزارش روابط‌عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه، جهانگیر شاهینی در این نشست با اشاره به آغاز فاز عملیاتی برنامه هفتم توسعه در سال جاری، اظهار داشت: «بررسی دستگاه‌محور اعتبارات بر اساس شاخص‌های عملیاتی و برنامه‌های شهرستانی آغاز شده تا تخصیص بودجه سال ۱۴۰۵ بر مبنای پروژه‌های ... 🌐ادامه خبر 🔺شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ ┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄ 🌐 eitaa.com/mpoksh 🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh 🌐 splus.ir/mpo.ksh 🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg 🌐 kermanshah.mporg.ir